Välkommen till *NYA* SMC-forumet

Swedie

Administrator
Personal
Hej och välkomna!

Det här är SMC:s nya forum för alla SMC-medlemmar och kommande SMC-medlemmar ;) Vi vill inbjuda till seriösa och roliga diskussioner runt omkring MC-åkande i Sverige. Alla typer av MC-åkare, gärna custom, glidare och touring, men även Sporthojar. Dock finns www.sporthoj.com för renodlade sporthojsdiskussioner.

Läser du det här, registrera gärna och säg hej i den här tråden. Klicka på "bli medlem".

Glöm inte skriva in ditt medlemsnr, det kommer ge dig extra funktioner. :cool:

Återigen, välkomna!

B

Bellman

Guest
Hej Swedie och alla SMC:are!
Kul med nya webben och ett jättegrattis till ett bra jobb! Vi hoppas att medlemmarna kommer att uppskatta alyouten och alla nya funktioner.
Hälns
Bellman
SMC Sthlm
HD Ultra Classic

Jåke

New member
Häj och välkomna till Hajk. Idag ska vi prata om cyklar, och inte vilka cyklar som helst utan motorcyklar... (läses på värmlandsdialekt)

:D

Nu ska bara forumlayouten kodas ordentligt så ramlar nog bitarna på plats, sen får vi hoppas att mc:isterna hittar hit åxå!

Hejs!

Swedie

Administrator
Personal
Häj och välkomna till Hajk. Idag ska vi prata om cyklar, och inte vilka cyklar som helst utan motorcyklar... (läses på värmlandsdialekt)

:D

Nu ska bara forumlayouten kodas ordentligt så ramlar nog bitarna på plats, sen får vi hoppas att mc:isterna hittar hit åxå!

Hejs!
Skicka gärna fel och sådant via PM så vi slipper en stor lista här :)

Kortstubina

New member
Morsning allihopa!
Ett jättegrattis till ett bra jobb med nya forumet ni/du som kämpat med detta!
Äntligen börjar alla länens hemsidor ta form också vilket är väldigt trevligt,
nu får vi se till att det blir rullians här på forumet också!
/Marina sekreterare i SMC Uppsala län

Last edited:

Taco

New member
Kanoners ! Toppenjobb av de som fixat till det här ! Tack och bock :) Underlättar ju kollosalt för informationsutbytet ! // Mats, vice ordis Gävleborg

Maria Nordqvist

Super Moderator
Tack

Kul att det kommer ros, när kommer riset? :)
Konstruktiv kritik och goda idéer om hemsidan tas tacksamt emot av oss på SMC. Det gör alla 21 webmasters runt om i landet som jobbar så att svetten lackar för att vi ska få en bra och gemensam sida för Sveriges MotorCyklister.

KJECOP

New member
Är numera reggad även i detta forum :D

Snyggt och bra forum i en riktigt snygg hemsida! Grattis till SMC för detta:)

Jag har självklart numera SMC sida som startsida för att lätt komma åt fakta och information.

Hälsningar
Kjelle

H-son

New member
Tjo!
Kan inget annat än att säga att detta är toppen! Klockrent att ha ett forum att diskutera i och förmedla information. Detta har varit efterlängtat jag lovar!

Toppen och starkt jobbat till initiativtagarna!!

/K
SMC Blekinge

Jåke

New member
Positivt att detta verkar övervägande uppskattat. Det har ju svurits, svettats och tjatats om bland annat denna nya hemsida i snart 2 år.

Kanske jag kan få tillbaka min sambo åxå om detta nu kan få eget liv...
:rolleyes:

Last edited: