triumph

• Thread starter honda cbf 500
  • Start date
H

honda cbf 500

Guest
Hej,

Jag har en fråga till Er som äger moderna triumph. Jag är lite intresserad av triumph bonneville.

Är det problemfritt ägande med de nya triumphen?

När jag var inne hos min lokala återförsäljare tyckte jag hörde att han sa till en kund att de behöver renoveras var 5000 mil:eek: Är det ngt som Ni triumph ägare håller med om eller?

Mvh

Amir

HighfidelitY

New member
Hej,

Jag har en fråga till Er som äger moderna triumph. Jag är lite intresserad av triumph bonneville.

När jag var inne hos min lokala återförsäljare tyckte jag hörde att han sa till en kund att de behöver renoveras var 5000 mil:eek: Är det ngt som Ni triumph ägare håller med om eller?

Mvh

Amir

Jag är inne på min tredje Hinckley-Triumph och jag tycker inte det är några mer problem än jag hade innan med Honda...

Go get! ;)

jskanerva

New member
Triumph

"När jag var inne hos min lokala återförsäljare tyckte jag hörde att han sa till en kund att de behöver renoveras var 5000 mil "
Det dummaste jag hört om Triumph.
Dom håller lika bra som någon annan MC.

Hörde du hela meningen, alltså var det motor mm som behöver renoveras??

Last edited:

Fingal

New member
Hej,

Mvh

Amir

Jag har en Bonneville America och den går kanonbra, inga problem alls.