HkanB
New member
Att Trafikverket har denna lista är klart skamligt men att SMC undanhållit denna information från sina medlemmar under all denna tid och försökt smöra inför Trafikverket med att hitta på en klantig policy om extrema beteenden där minsta hastighetsöverträdelse skulle tillhöra extrema beteenden som också fick en hel del medlemmar att ilskna till är ännu mer skamligt!
Man undrar vad mer ni på SMC undanhåller från dess medlemmar i dagsläget!? Det väcker även frågan vems ärenden SMC går, är det verkligen dess medlemmars eller är det sina alldeles egna?
Attans klämmig argumentationsteknik du ligger inne med!
Du distribuerar eller har grosshandel i foliehattar eller hur?
Trolleri eller inte så du har vad det verkar inte någon större insikt hur det är att umgås med våra myndigheter. När det dessutom rör sig om en myndighet som så uttalat sysselsätter sig med en så god sak som att rädda liv. Det är i alla fall vad det officiellt går ut på.
Det är mer som att snacka med en stor psykotisk lirare med både för stor mandat och tillhygge...man rör sig lite lätt försiktigt i dennes närhet. Tony Soprano och Brick Top en dålig dag är nog än bättre beskriving än jovialisk.
Arvtagaren till rapport 13, skapare av och förvaltare av "Nollvisionen" och andra höjdpunkter hanterar man inte med vänster hand...
Vad alternativen hade varit för SMC jag ingen aning om men jag tror och antar att vi har fog att misstänka att inget hade varit bättre om man tagit konflikten där och då....men jag kan som sagt bara gissa.