The Dirty Swedish Tour, 2015

Per W

New member
Man gör bra resor, bättre resor och ibland riktigt otroligt, omväxlande och utmanande äventyrsresor som letar sig upp på topp 10-listan.

Jag och en god vän tog våra hojar och körde norrut i en åtta i sverige i sju dagar. En fantastisk resa i vårt vackra land som utan tvekan kvalar in på den sistnämnda listan.

Sverige är fantastiskt! Häng med på vårat äventyr:

 

Hampe

Skriver massor!
Alla vet ju att det är apkul att lufsa runt på bôggda, köra småvägar, grusvägar och vägar somliga skulle tveka att kalla vägar ens.
Men, få kan presentera det så trevligt som Per. Tack för det!

Hoppas man få chans att haka på någon gång.


Hampe
 

Per W

New member
Kul att ni gillar vårt lilla äventyr. Och, Hampe, du är alltid välkommen att haka på. Det lär bli några längre helgkörningar i September och Oktober. Jag skickar dig en blänkare när planerna är klara.
 

Fog__

New member
Underbar resa, suverän film stort TACK för att du delar med dej. Det är sånt som jag o många längtar efter men inte vågar/kan ta tag i att genomföra. Men jäklar vad jag drömmer nu.
 

Per W

New member
Jag har rest i många länder, men det är inte mycket som slår Sveriges ovägar, magnitud av grusvägar, tillgänglig natur och vildmark och ändå närhet till bensin, sovställen och mat. Upptäck Sverige! Jag har bara börjat.
 
Top