Tack till er på SHK Gelleråsen 13/7

Mbla

New member
Hej!

Jag vill bara tacka alla som ställde upp och så glatt hjälpte mig med min hoj efter att jag lekt lite i gruslådan........ (svarta Hondan)
Svider lite i ögonen när jag tittar på den även idag :( Men ja, plast är "bara" plast om än så dyr!
Jag mår som en väl använd boxningspåse; lite ont överallt, men är glad att det inte vart värre än så :)

Så tack så väldigt mkt till er alla som hjälpte mig igår! Växelspaken var väldigt fin och höll ju jätte bra ;) Och speciellt tack till Kjell som fick åka som min vägvisare under tre pass! Var väldigt skönt att som en rädd liten hare ha någon stabil framför sig.
 

Roggocop

New member
Jag tycker du är duktig, upp igen efter klotning och köra vidare med alla hjärnspöken.
Som vi håller på är det tyvärr ofrånkomligt att några, inklusive jag själv, går omkull i vår strävan att dansa med hojguden.

Lyckligtvis blev det "bara" materiella skador.

Krya på dig, mvh Roger
 

Mbla

New member
Jag tycker du är duktig, upp igen efter klotning och köra vidare med alla hjärnspöken.
Som vi håller på är det tyvärr ofrånkomligt att några, inklusive jag själv, går omkull i vår strävan att dansa med hojguden.

Lyckligtvis blev det "bara" materiella skador.

Krya på dig, mvh Roger


Tack! Gillade ditt lugna sätt vid genomgångarna :)

Ja nu när den är ful och inte så vacker som den var innan så ere väl bara att gå ut och inte va så rädd om den! Nu har jag ju finfina krashkåpor o allt.
Är lite sugen på att ta samma steg senare i sommar igen, eftersom man nu missade nästan hälften av dagen.. Får se hur det blir!
 

roke

New member
Är lite sugen på att ta samma steg senare i sommar igen, eftersom man nu missade nästan hälften av dagen.. Får se hur det blir!
Känner lite lika egentligen. (Även om jag inte, som du, hade oturen att köra omkull och missa halva dagen)

Jag gick steg 2, men skulle nästan ha behövt köra steg 1 igen, egentligen.

Nästa kurs, om det blir nån, kommer förmodligen bli en bkk-kurs. Kanske passar mig bättre eftersom jag känner att jag nog behöver repetera baskunskaperna vid mina enstaka kurstillfällen.
 
Last edited:

Roggocop

New member
Det mesta av teorierna finns här på hemsidan, så läs på och gör upp en plan för vad du vill träna på. Ta med dig planen till en gocart bane körning och använd de duktiga instruktörer som jobbar där för att träna mera.

Riktigt rolig körning och tempo för alla.;)
 
Jag får också tacka för en lärorik och kul dag med bra instruktörer och genomgående trevliga deltagare.
Riktigt imponerad av hur schemat hölls. Varje pass startade ju på utsatt tid ända till dagens slut! :)

Ska nu fylla i utvärderingen och se om jag kan hitta en kurs för att gå nästa steg (2)

/Jörgen (med sportstern)
 

AndreasNo

New member
Jag får också tacka för en lärorik och kul dag med bra instruktörer och genomgående trevliga deltagare.
Riktigt imponerad av hur schemat hölls. Varje pass startade ju på utsatt tid ända till dagens slut! :)

Ska nu fylla i utvärderingen och se om jag kan hitta en kurs för att gå nästa steg (2)

/Jörgen (med sportstern)

Va tusan Jörgen, va du i stan, o dessutom körde på banan, utan att säga till?!...
Har ju inte fått se sportstern in action, hade ju varit ett ypperligt tillfälle.
 
Top