Tack till alla på HojX!!!

Ella

New member
Jag vill bara tacka alla som var med på HojX och gjorde det till en toppenkryssning! Förhoppningsvis hade ni lika roligt som jag! :D

Tack till alla som hjälpte till och jobbade under de här dagarna och alla utställare!

Vimmelbilder kommer att läggas ut förhoppningsvis inom några dagar. Om det är någon som har bilder att dela med sig av så kan ni skicka meddelande till mig.

/Ella
 

@nderz

New member
Jag vill bara tacka alla som var med på HojX och gjorde det till en toppenkryssning! Förhoppningsvis hade ni lika roligt som jag! :D

Tack till alla som hjälpte till och jobbade under de här dagarna och alla utställare!

Vimmelbilder kommer att läggas ut förhoppningsvis inom några dagar. Om det är någon som har bilder att dela med sig av så kan ni skicka meddelande till mig.

/Ella

Det är du som ska TACK, så j***a kul det var.
Åker med nästa år också
 

Mårdis

New member
Trött men lycklig!

Då var man åter hemma i Sundsvall efter en fantastisk Hoj-X!
Vill bara tacka alla som jobbat hårt med detta från SMC, ni har gjort ett skitbra arbete! Vill även tacka alla glada hojåkare som kom på kryssningen och gjorde detta till en härlig helg!
Till sist måste ag även tacka Kenneth & the Knutters för två helt otroliga spelningar. Jag njöt i fulla drag, sjöng med i alla låtarna.
Se nu bara till och boka in spelningen i Kisa i sommar, så ses vi där!
 

Nyberg

New member
Trött, men trött...

Tack för en Gryyyymt trevlig helg !!
Jag har haft riktigt kul med kanon arrengemang, trevligt sällskap, god mat och mycke dryck.:D
men det var rätt jobbigt att sova på mage när man inte riktigt vill det...


Jag är helt klart på om det blir av nästa år oxå:cool:
 

Ronny Overgaard

New member
Tack för en canon helg!

Tack för en kanon helg Ella och alla andra samt alla med resenärer utan er hade det ju inte blivit något.:D :D
Ser redan fram emot nästa år och då ska jag få med mig fler.
Ronny

Ps, trodde mässan skulle vara lite större än vad den var.:eek:
 

sp2

New member
Kan bara hålla med om de ovanståeende talarna:)

Men! Det var då ett dj..la:mad: gungande på vägen hem!
Blev inte många bärs på lördagskvällen, tyvärr:(

Det är väl tur att man inte åker guldvinge eller dylikt för jag skulle nog bli sjösjuk där också!?:eek:
 

ezzo

New member
Gungande.. Fasen det försvann ju direkt man klev in i dimman ;)

Ruskigt kul att träffa allt folk...
Ser verkligen fram emot sommaren.. och en ny kryssning..
Kanon arrangerat....
// cu

Ezzo
 

Ullis

Skoj på hoj!
Har det gungat? :rolleyes:


Idag när jag stod på MAX så började de däremot att gunga & gör så fortfarande.

/// Ullis
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Efter nio månaders planering är HOJX och årets roligaste helg över. Instämmer i tacktalen ovan; Alla som jobbade för att det skulle bli något, alla som spelade, talade och tävlade och alla som reste med. Det blev en resa som överträffade alla förväntningar!
HOJX 2008? En ny resa beställdes av alla HOJXare- det får SMC och Silja Line se till att det blir.
 

Lieh

New member
Suveränt - vilket kanonjobb ni gjort Ella m.fl. Klart att jag vill åka med igen, trots att det gungade på hemvägen. Har fortfarande lite gung i knäna :p
Ny resa 2008? ja tack :D
 

YZäta

New member
Jo, nog får man hålla med om allt som sagts ovan! Jättetrevligt var det!!
Men nog känns det märkligt när golvet gungar här hemma fast jag INTE rört allt jag köpte i taxfree-butiken sen jag kom hem... :eek:D
 

JoS

New member
Det var en riktig kanonresa. Jag vill med nästa år igen!

Jag vill verkligen passa på att tacka alla er som ordnade detta till var det blev.
 

bushmen Eken

New member
Ännu ett helt makalöst kul HOJX

Tack ! ALLA som har gjort detta möjligt !!!

Som alla har sagt redan så är det bara att instämma..
HOJX är här för att stanna....

Nästa år så dubblar vi lätt Bushmens närvaro, alla som inte åkte har ångrat sig flertalet gånger redan..
Så jäkla kul att vi motorcyklister håller ihop i sommar som vinter..

Ta bara när publiken sjöng texten och kenneth & knutters slutade sjunga och var påtagligt impad av vår gemensamma sångprestation..
Då kände jag att vi motorcyklister, har ett mål... ATT FINNAS !!
I grupp är vi starka, tack SMC för att ni finns...

Inte bara för att vi värnar om vår existens, vi har kul också.. :)

HOJX 2008 ! JAG kommer.......
 

H-son

New member
Ok, var är bilderna så vi som inte lyckades vara med denna gång absolut blir inte kan motstå frestelsen nästa gång...

/K
 

orjan.is

New member
Hej alla hoj åkare. Tack för en kanon helg. Jag har själv ingen cykel men jag följde med min syster som åker.. Jag måste säga att jag har aldrig träffat sånt trevligt "hobby" folk som man gjorde på Hoj-X. Och pricken över iet var ju så klart kennet end the knutters och mini motor. Super tack att arrangören. Den helgen lever man länge på :)
 

Fido

New member
När Blir Nästa Resa ??

Kanon kul kryss vi kommer garanterat igen :cool: . finns lite kort från hojx2007 på vår hemsida med :p
www.evenroadmc.tk under bilder/diverse / hojx 2007
mvh EVENROAD MC ESKILSTUNA
 
Top