Tack för denna (korta) tid SMC.

TheDuck1

New member
Som ny medlem på SMC hade jag stora problem med att få posta på detta forum när man tydligen efter godkänt medlemskap skulle bli ytterligare godkänd av någon moderator för att få posta.Döm om min förvåning när jag nu efter ett fåtal postningar finner att mitt svar i en av trådarna ska bli godkänt av någon moderator innan det får synas.Nä vet ni vad, SMC.Ni är inget för mc förare och den utsatthet de befinner sig i trafiken.Påminner mer om ett gäng lismande politiker.JAG GILLAR INTE ATT BLI REFUCERAD I VAD MAN FÅR TYCKA OCH INTE TYCKA på ett forum för att inte avvika från gruppen.Tack för denna tid SMC.Ni har redan gjort klart var ni står.Radera mitt konto och tack och hej.LOL. :)
 

Hampe

Skriver massor!
Lugn och fin nu, Ducken. Någon ansvarig kan komma in och förklara närmare, men jag är övertygad att du hamnat i någon random spamfälla - alla har semester, så att någon mod skulle sitta och fingranska något just nu verkar inte så sannolikt.

Det är rejält högt i tak i detta forumet, och man kan ta ut svängarna ordentligt utan att bli kuperad uppifrån.
Däremot kanske man kommer att få mothugg av andra medlemmar om man inte lyckas knyta ihop argumentationssäcken som man tänkte från början, men det är en annan sak.

Vi har under åren sett folk komma med de mest bisarra påståenden och rent av fylleposta utan mer påföljd än att man kanske har lite svårare att bli tagen på allvar efteråt.

Utan att att sitta med mod- eller adminstatus så vågar jag ändå påstå att något gått snett när du tryckte på "send".
Ta dig samman nu och posta om det du tänkte. Var det verkligen så kontroversiellt att du misstänker att någon ville censurera det så är väl inte du den som låter dig hindras av en sådan liten petitess...?
På'et igen: Ordet är fritt! Kunnskap är macKt! Låt oss nu läsa det du ville ha sagt!



Hampe
 
Last edited:

Galne Dansken

Administrator
Personal
Som mini moderator har jag inte fått besked om nått elakt inlägg!

Ja, vi har dagligen +200 hacker attack's på forumet - så för att få bättra säkerhet införte vi manuel godkännelse av nya medlem. Detta är "pain in the ass" för alla. Men, jag vill inte sitta i TV rutan och förklara att vi inte har tagit alla säkerhets åtgärder!

SMC är en mycket aktiv och respekteret MC organisation som jobbar för en vettig MC trafik miljö - forumet är endast en brökdel av medlemsskapet.

Ocj ja, kunnig It forum personal har ocå barsel ledighet och semester.

Trevlig MC sommar önskar jag skakande av kyla i finska regnet från min mobil!
 
Top