Tack CSS!

Ella

New member
Jag måste börja med att säga att jag har problem med datorn och saknar en bokstav, den som kommer e/ter e i al/abetet... Något irriterande, men jag hoppas ni orkar läsa ändå.

Vill bara berätta om min helg på Gelleråsen! :) Men innan ska jag kanske dra kort historik: Jag har en ny hoj som jag kört ca 200 mil på. Trivs jättebra med hojen men känner mig ändå ganska rädd och obekväm när jag är ute och kör. En vecka sedan åkte jag med några stycken och jag tyckte det gick så illa att jag övervägde att sälja hojen och ge upp mitt största intresse. Tänkte allvarligt låta bli att åka till Gelleråsen - jag menar - hur ska jag kunna gå en kurs på bana när jag inte vågar svänga?!

Som tur är så åkte jag dit. Jag var så nervös! Dock lossnade det under dagen. :) CSS är just nu det bästa som hänt mig! Jag utvecklades jättemycket och jag är inte längre rädd! Helt underbart! Nu kan jag åter igen känna glädje över att köra hoj!

Vill bara säga att en kurs kan göra så mycket! Jag är med och arrangerar en massa utbildningar, men det är sällan jag själv är med som deltagare, men det måste jag se till att ändra på. CSS kostar en del, men det var det värt! Tack vare den här helgen är jag inte längre rädd och jag har /ått tillbaka glädjen i att köra hoj! Hur värdesätter man sånt?!
 

S1000RR

New member
Kan bara hålla med Ella, att det var jättekul.

Har själv irrat runt ett antal bandagar genom åren, men jag tycker att teorin som Andy höll var riktigt bra.
Att sedan vädret var som det var kan man inte göra något åt.
Vi som körde sista passet fick i alla fall ett torrpass.

Det kostar en skvätt pengar, men jag kommer garanterat att även gå dom övriga stegen.
Fick trots den ruskigt korta feedbacken från instruktörerna en del bra tips på hur jag ska förbättra min åkning, dvs mer att träna på under sommaren.

Tycker tyvärr att det fanns lite som var sämre än våra egna sporthojsutbildningar, men på det stora hela var det mycket bra kurs.
 
Top