Sviestad 2-3/5

Skuggan

New member
Då är det vardag igen och träningsverken gör sig till känna :D

Jag är super nöjd med mina 2 dagar på Banan. Från långsam grupp i BKK till Snabb i SHK... Det skall bli kul och prova allt man lärt sig ute på landsvägen.
Tack till alla Instruktörer. Bra Jobbat!
 

-Chrille-

New member
Tack själv Skuggan ;) och tack till alla andra deltagare som gjorde helgen lyckad.
Det var kul att se alla framsteg som gjordes och framförallt alla som var på en kurs för första gången. Nu är det "bara" steg 2-4 kvar...:D

På återseende hoppas jag!

MVH // Eder träningsledare :)
 

Zopilote

New member
Ja, tack så mycket alla trevliga instruktörer och deltagare :)
Det var en riktig höjdardag den 2/5, trots att jag kanske egentligen inte borde ha varit i snabba gruppen ;)
Återkommer gärna på steg 2 lite närmare hösten när man inte behöver vara lika rädd för att krascha hojen...

PS. Någon som vet vem det var som fotograferade i slänten ovanför chikanen? Vore kul att se om man fastnat på någon bild... DS.
 

jompa25

New member
Ja, tack så mycket alla trevliga instruktörer och deltagare :)
Det var en riktig höjdardag den 2/5, trots att jag kanske egentligen inte borde ha varit i snabba gruppen ;)
Återkommer gärna på steg 2 lite närmare hösten när man inte behöver vara lika rädd för att krascha hojen...

PS. Någon som vet vem det var som fotograferade i slänten ovanför chikanen? Vore kul att se om man fastnat på någon bild... DS.

http://forum.svmc.se/showthread.php?t=3339
Det är bilder från 8/5-09

Måste också passa på och tacka för en kanon dag.
Fastna direkt så nu är man anmäld till Gelleråsen 13/7.
Instruktörerna ni va super trevliga.

Mvh

Jonnie
 

Pizzabagarn

New member
Ja, hjärtligt tack! Jag var där den 3:e

Det var skitkul och instruktörerna var bra! Vädret gick inte av för hackor heller.
 

jompa25

New member
Måste bara fråga: Var det du på den svarta Bullen som tappade avgassystemet med jämna mellanrum ;)?
Härligt ljud i hojen med rakt rör på ena cylindern i så fall... :rolleyes:

ja det va lilla jag det:eek:
Tycker den låter lite gott när rören sitter som dom ska också:D
 

SuperRetard

New member
Min underbara instruktör åkte samtliga pass med kamera på tanken. Så ett antal varv varje pass är filmat bakifrån då han låg bakom en hel del.

Längtar som ett as efter att få se hur det ser ut. Ser det snabbt ut där det inte kändes? Kändes det snabbt där det inte var det osv? Hur mkt la jag egentligen ner? Hur var blicken som jag TROR jag hade bra koll på och var jag verkligen så mjuk i kroppen mot slutet som jag trodde?

Stilstudie deluxe, sambon kommer slakta mig när detaljstudien sätter igång sen när det regnar nån dag!

Bokar nästa dag snart jag med. Ska bara se till att det inte krockar med semestrar och andra planer.


----------------------------------

Det enda negativa jag har att säga om dagen var att det kändes som att det var för lite körtid. De 3 varven i början tog lite för mkt tid så det var inte många varv kvar sen innan det helt plötsligt hängde en rutig flagga på start/mål-rakan.

Sen kände jag nog att jag borde ha gått steg 2 faktiskt. Första gången på storbana, men de saker vi gjorde nu är sånt jag tränar och tänker väldigt mkt på i vanliga fall också. Visst är det aldrig fel att göra om det, för man kan aldrig träna för mkt på det. Men för 1400 pix kände jag att jag hade velat få in mer nytt i kroppen.

Tack där för fantiska instruktörer som delade med sig av massa bra saker som kanske inte egentligen ingick i steg 1. :)
 
Last edited:

#1725

New member
Ja det var otroligt kul och ett härligt väder.

Det kändes som om man fick bra fart på Superduken. Jag gick steg 1 för andra gången, första gången var i hällregn i september förra året.

Jag lärde mig samma saker fast på olika sätt i och med väder och ett antal hundra mil mellan gångerna. I höst blir det steg 2 och snabb grupp om alla planer stämmer.

Fredrik
 

bivius

New member
Bilder från 2/5

Ja, tack så mycket alla trevliga instruktörer och deltagare :)
Det var en riktig höjdardag den 2/5, trots att jag kanske egentligen inte borde ha varit i snabba gruppen ;)
Återkommer gärna på steg 2 lite närmare hösten när man inte behöver vara lika rädd för att krascha hojen...

PS. Någon som vet vem det var som fotograferade i slänten ovanför chikanen? Vore kul att se om man fastnat på någon bild... DS.

Inte jag som satt i slänten men har lagt upp lite bilder här: http://photobucket.com/biviusii albumet heter BKK Sviestad 20090502.
Bilderna är beskurna och minskade i kvalitet från orginal, om någon skulle vara intresserad av orginalbilden går det bra att skicka ett meddelande, inkludera url:en till bilden.

Några exempel:
IMG_2661.jpg

IMG_2675.jpg

IMG_2646.jpg
 

Pizzabagarn

New member
Var övertygad om att du var med på ngn bild när jag kollade kameran på vägen hem.. Pake kanske inte vill dela med sig av den :D
Japp :)


Det beror på att det var en bild från omklädningsrummet och den vill han garanterat behålla för sig själv och ha något att garva åt :eek:
 

Aliceborg

New member
Avslöjad.....

Lånade kameran så den killen fick jag fota. O så hade han med sig sin polare, så han fick jag ju oxå fota...

O så min älskling... :D Vaddå partisk?!? :rolleyes:

Tur han inte lade ut bilderna på vår hund.... :D:eek:

Så om ngn annan mot förmodan fastnat på ngn bild, inse fakta.. Jag bara övade mig för att få bra bilder på de andra 3....:D:D:D:D


Sorry.. Kan försöka bättra mig till nästa gång ngn lånar ut en kamera till mig..:cool:
 
Top