Svara på poster i forumet?

Salvion

New member
hmm nu är jag konfunderad? jag svarade på en post ang domningar i händerna men när jag postar så ser jag något i stil med "inlägget kommer postas när en moderator kontrollerat det" men ingen verkar hända? kanske ingen moderator som kan kontrollera det för än ikväll eller i morgon eller nått sånt?

Letar lite för att se om jag missat att forumet har denna inställning för nya medlemmar men kan inte finna något annat än en post som talar om 30 inlägg.

Har letat i FAQ utan att hitta någon info.

Så jag börjar läsa lite fler inlägg för att se om jag kan "vara mer aktiv" och när jag bara kommenterar en annan post (2 tim. efter den första) så fungerar det direkt...?

Har jag gjort något fel? inställning eller bara tryckt på fel knapp?
 

SuperMek

New member
Jag har råkat ut för liknande besked men begriper för den sakens skull inte ett dyft mer än du vad det hela handlar om. Dock är jag lika nyfiken i frågan om vad det handlar om. Vad är orsaken till besked som dessa och vad förväntas jag att göra?
 

Salvion

New member
Ja här får jag då inte något svar, och ang min ursprungliga fråga nästan 12 tim efter jag postat har den ännu ej dykt upp!
 

Swedie

Administrator
Personal
Det är något problem med att inlägg hamnar i kö. Har inte hittat orsak till det än. Därav att denna kö blir lite haltande då väldigt få kommer in, men det ändå gör det ibland.
 

Salvion

New member
Det är något problem med att inlägg hamnar i kö. Har inte hittat orsak till det än. Därav att denna kö blir lite haltande då väldigt få kommer in, men det ändå gör det ibland.

Tack för svaret och hjälpen Swedie!
Jag antar att jag inte gjorde något fel då.
 
Top