Svara på en enkät

Maria Nordqvist

Super Moderator
Jag lade ut en enkät åt en tjej på Lunds Tekniska Högskola för något år sedan. Nu vill hon ha hjälp av motorcyklister igen. Det ställer ni väl upp på?

Mellan motorcykeln och föraren
Det här är en undersökning som vänder sig till dig som har en relation till en motorcykel. Jag arbetar på ett projekt om användningsvanor av den personliga skyddsutrustningen för motorcyklister. Eran medverkan kommer att vara till stor hjälp i projektet och jag hoppas även att ni får chans att ta del av resultatet.
Det tar er endast ett par minuter att svara på formuläret och ni är självklart helt anonyma.
Har ni ytterligare frågor eller funderingar så är ni välkomna att höra av er till mig per mail: Sophie.vonw@gmail.com

Tack så mycket för din medverkan!
Sophie von Wachenfeldt Lunds Tekniska Högskola

http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=Rgek74P8vavtBpJPcKf3CA_3d_3d

Har ni problem att komma in på den övre länken så går det lika bra att gå in på länken här nedan:

http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=wnix5HCXAzQikb3rwfZmzQ_3d_3d

Marie

Banned
Som vanligt är enkäten skriven för dem som kör mc för nöjes skull, och inte minsta hänsyn till oss som kör hoj som billigare alternativ till bil, hela året och i ur och skur.

lime

Skriver inte
Marie, enkäten var skriven i perfekt, öppen stil, med möjlighet att skriva till ett eget alternativ på samtliga frågor. Du hade alltså kunnat fylla i dina egna preferenser om du bara velat.

jan-olovj

Active member
Marie, enkäten var skriven i perfekt, öppen stil, med möjlighet att skriva till ett eget alternativ på samtliga frågor. Du hade alltså kunnat fylla i dina egna preferenser om du bara velat.

Helt riktigt möjligheten finns. ( Svarat)

Last edited:

Marie

Banned

Jodu.... Gissa om hon fick långa epistlar....

mudder

Member
Fråga nummer 8 var svår:
Hade du använt din skyddsutrustning mer om det funnits något praktiskt sätt att förvara den på när du gått av motorcykeln?

Hur ska jag svara på detta då jag alltid använder full skyddsutrustning?

wigge

New member
Fråga nummer 8 var svår:
Hade du använt din skyddsutrustning mer om det funnits något praktiskt sätt att förvara den på när du gått av motorcykeln?

Hur ska jag svara på detta då jag alltid använder full skyddsutrustning?

'Nej'+kommentar 'ATTGATT'? För sådana som oss går det ju trots allt inte att använda utrustningen vid fler tillfällen (klart, går ju att använda den på trampecykeln oxo :D)