Stuga fem minuter från Gelleråsen ledig (fre) lö-sön 4-5/8 billigt

-JP-

New member
Till följd av diverse strul står en av de tvåbäddsstugor vi bokat på Lunedet (lunedet.eu), ca. 6 km från Gelleråsen, tom under SMC Sthlm:s andra tvådagarskurs nästa vecka. Stugan är bokad från fredag kväll till söndag morgon, dvs. två nätter. Priset är 400 kr för hela stugan per natt, dvs. 200 kr per skalle.

I stugan finns, förutom våningssäng, kyl, frys, kokplattor, bord, stolar m.m. På området finns bad, bastu, restauranger, dusch, toalett m.m. Kanonboende.

Så, om någon behöver boende, kontakta mig snarast möjligt, antingen via PM eller genom att helt enkelt skriva här.

Först i kurvan får ligga.

:tummenupp

MathiasF

New member
Tjo,

Jag behöver boende den helgen så slipper jag sova i tält på banan även om det är "racemässigt" :D. Ring mig på xxx så fixar vi något.

/Mathias

Till följd av diverse strul står en av de tvåbäddsstugor vi bokat på Lunedet (lunedet.eu), ca. 6 km från Gelleråsen, tom under SMC Sthlm:s andra tvådagarskurs nästa vecka. Stugan är bokad från fredag kväll till söndag morgon, dvs. två nätter. Priset är 400 kr för hela stugan per natt, dvs. 200 kr per skalle.

I stugan finns, förutom våningssäng, kyl, frys, kokplattor, bord, stolar m.m. På området finns bad, bastu, restauranger, dusch, toalett m.m. Kanonboende.

Så, om någon behöver boende, kontakta mig snarast möjligt, antingen via PM eller genom att helt enkelt skriva här.

Först i kurvan får ligga.

:tummenupp

edit: plockade bara bort telet...

Last edited:

-JP-

New member
Stugan är tagen. Mathias får ligga (dock helst inte med mig, flickvännen blir så ledsen då).

MathiasF

New member
Ibland har man tur :D Suttit och letat boende som en tok idag (boka i tid är för fegisar)

Skickar med lite öl i bilen polaren åker ner med så det finns till ev. grillning.