Sporthojskursen med Stockholm 24/5-5 (eftersnack)

Catman

Just for the fun of it...
Vill bara tacka er alla som kom och hade kul under dessa 2 dagar.
Hade en skön grupp med första gångare på lördagen ihop med Lasse.
En kanondag med mycket skratt och körglädje.
Helt underbart att se resultatet på lördag eftermiddag.

Höjdpunkten under helgen var dock söndagen där jag hade turen att få 3 "goa gubbar" i min grupp.
Det var länge sedan jag hade så kul på en kurs och belöningen i slutet på dagen var enorm.
Tack till Roland, Jan och Ola som stod ut med mitt tjat och kommentarer under dagen. Men som sagt, ni hade ju betalt pengar för att jag skulle vara "elak".

Väl mött på nästa Sporthojskurs.....eller hur?

/Tom Clarqvist
(PS Mina deltagare är alltid bäst.....:D )
 

VTRJanne

New member
Vill bara tacka er alla som kom och hade kul under dessa 2 dagar.
Hade en skön grupp med första gångare på lördagen ihop med Lasse.
En kanondag med mycket skratt och körglädje.
Helt underbart att se resultatet på lördag eftermiddag.

Höjdpunkten under helgen var dock söndagen där jag hade turen att få 3 "goa gubbar" i min grupp.
Det var länge sedan jag hade så kul på en kurs och belöningen i slutet på dagen var enorm.
Tack till Roland, Jan och Ola som stod ut med mitt tjat och kommentarer under dagen. Men som sagt, ni hade ju betalt pengar för att jag skulle vara "elak".

Väl mött på nästa Sporthojskurs.....eller hur?



/Tom Clarqvist
(PS Mina deltagare är alltid bäst.....:D )



Hej, kan garantera att de goa gubbarna hade kul !!! vi fick först backa 2 steg för att på slutet av dagen ha gått fram 4. Skit kul och en skitbra instuktör !!!

Hoppas att hinna med fler kursen i år men annars lär det bli nästa. Den gula VTRen dyker upp lika säkert som en flyttfågel !

Janne
 

Kontorsråttan

New member
Hej, kan garantera att de goa gubbarna hade kul !!! vi fick först backa 2 steg för att på slutet av dagen ha gått fram 4. Skit kul och en skitbra instuktör !!!

Hoppas att hinna med fler kursen i år men annars lär det bli nästa. Den gula VTRen dyker upp lika säkert som en flyttfågel !

Janne

Japp - skitkul hade vi och om jag inte missminner mig helt tror jag vi lärde oss nåt på kuppen!

Tack för bra instruktioner och ett enträget tjatande... som behövdes!

Självklart kommer alla kunskaper till god nytta nu till helgen när det visst var några som skulle träffas på Åsen!

Vi ses,

/Roland
 
Top