Sporthojskurs monzta 20/5

Kuben

New member
Hur många anmälda till den kursen?Eller blir det bara jag.:) Har då bokat rum natten lörd.-Sön. Är det fler som ska bo på Älvdales hotell?

Kuben

New member
Jåke...Pratade med Folksam i tors.Dom såg fortfarande inte att jag gått kursen...Men fick teckna förs. ändå...Skulle vara bra om ni grejade så dom fick reda på det..
Mvh:Anders

Jåke

New member
Jåke...Pratade med Folksam i tors.Dom såg fortfarande inte att jag gått kursen...Men fick teckna förs. ändå...Skulle vara bra om ni grejade så dom fick reda på det..
Mvh:Anders
Tjena!

Ledsen för det, men bra av Folksam att hjälpa till. Jag skickade in alla uppgifter tisdagen efter kursen, tyvärr har inte kansliet gjort det de ska. Detsamma gäller en tjejkurs vi hade förra helgen...

Fick info ganska nyligen om att inget hänt och har tagit upp det med "högre instans", vi får det ordnat till veckan.

Kuben

New member
perfekt.Ringde till centrala folksam o dom ville inte hjälpa till utan att dom såg vatt jag gått kursen.Ringde till kontoret i borlänge o grabben där ändrade direkt:cool: Btw.Är det körning på amsberg på mån.?Verkar ju bli kalasväder.Ska ju ändå sitta på körskolan i romme hela eftermiddagen så man kommer nog upp till 18.