Vill också tacka för en otroligt rolig och lärorik första dag på bana! Ett speciellt tack till Anna-Lena vill jag också ge. Tyckte hela dagen var välorganiserad och allt flöt på bra. Enda nackdelen var att tiden gick fortare än man själv ville![]()
Är det någon som vet vem det var som tog kort ?
Ja såg dej allt....
Nyss hemkommen, avlastad, nyduschad och "klar" kan jag också konstatera att dagen varit lyckad! Hade inte kunnat haft bättre väder och deltagare. Ni var duktiga och övade flitigt.
Nåvot som var riktigt kul att se var att vi behövde "dela ut" så får varningar för tighta omkörningar. Tror bara det blev en på hela dagen vilket är riktigt bra betyg, dvs. ni körde förståndigt och visade varandra hänsyn och respekt! Topp!
Vi instruktörer bockar och tackar för de fina orden och hoppas ni inte glömmer att ge en konkret utvärdering via anmälningssystemet!
Mvh!
// Niklas
Kursanavsrig SHK Kinnekulle 30/5
En stor takk til SMC og alle instruktører, en spesiall takk til Stephan som var min instruktør igjennom hele dagen, han er virkelig en god lærer og pedagog, at jeg fikk smake på "sanden" var helt og holdent min egen feilJeg fikk også gleden å kjøre hele søndagen på Kinnekulle. Nå går vi (Louise og undertegnede) å gleder oss til neste kurs på Falkenberg i august. Håper Stephan er klar til å ta opp tråden igjen. Inntil da, ha det så godt og kjør forsiktig
![]()
Mitt namn minne är ju helt fantastiskt dåligt, men ett speciellt tack till dom två instruktörerna som hade hand om den lilla gröna gruppen! Ni kunde inte ha gjort det bättre!
mvh
//Daniel
Hmm... Kan dom ha hetat Rikard och (hesa) Tord kanske?
Isåfall, tackar och bockar för dom trevliga raderna och en supertrevlig dag på bananHoppas vi ses igen!
Rikard på den slitna Bladen//
Är det någon som vet vem det var som tog kort ?
Ja såg dej allt....