sporthojskurs kinnekulle

chicken

New member
vilken underbar dag!!!!! tack till er instruktörer. har lobbat lite för sporthojkurs hemma i min klubb,o lyckades få me fyra idag,o den femten fick haveri på uppvägen..... led verkligen me honom för han hade verkligen sett fram emot detta:(:(
 

Matte77

New member
Vill också tacka för en otroligt rolig och lärorik första dag på bana! Ett speciellt tack till Anna-Lena vill jag också ge. Tyckte hela dagen var välorganiserad och allt flöt på bra. Enda nackdelen var att tiden gick fortare än man själv ville :)
 
Last edited:

jocke.w

New member
En underbar dag där regnet kom på sista varvet (bra tajmat)
Jag tror nog ja får bearbeta chefen lite så man kommer loss den 30:e oxå :D

Ett stort tack till instruktörerna !
 

Avarage

New member
Nyss hemmkommen från Kinnekulle ring efter att under gårdagen genomfört styrelsemöte och kört lite väg med styrelsens medlemmar! Tog vägen om "ringen" eftersom ett par av våra instruktörer körde som föråkare under dagens bankörning. Kan bara konstatera att bättre timing med vädret än vad vi hade med er deltagare har jag aldrig upplevt! ;) Tycker lite synd om arrangören för dagens verksamhet dock!

Nåväl, ni deltagare gjorde dagen åt oss instruktörer också. Inte en enda vurpa och stundtals körde ni på riktigt bra = starkt gjort! Och ett tecken på att ni sänkte tempot så ni fortfarande kunde öva på det som ev. var nytt!

Ser fram emot att träffa er igen på någon bana i sommar!

Fram tills dess...fortsätt träna på det som var nytt! ;)

Mvh!
// Niklas
P.S Jag brukar själv plåta emellanåt men inte när jag är instruktör/ansvarig. Vet tyvärr inte om någon plåtade!
 

bikerwoman

New member
Vill också tacka för en otroligt rolig och lärorik första dag på bana! Ett speciellt tack till Anna-Lena vill jag också ge. Tyckte hela dagen var välorganiserad och allt flöt på bra. Enda nackdelen var att tiden gick fortare än man själv ville :)

Tack själv:) Det var jättetrevligt att ha er tre i min grupp, ni påstod att ni var rookies och placerade er åt det långsamma hållet när ni skulle dela in er i grupper men i slutet av dagen fick jag ju kämpa för att hänga på er!
Jag är imponerad av farten han fick upp på den tunga och trögsvängda FJR:en!
Hoppas att ni har nytta av det vi gick igenom under dagen och hade roligt och jag hoppas också att ni fortsätter och går de andra stegen!
 

MarQz

New member
Underbar dag på kinnekulle ring idag!
Oslagbart väder, oslagbara instruktörer! Fantastiskt!

Vore jättekul att se några bilder från dagen...
 

trucker

New member
kinnekulle 30 maj

Grymt väder, underbara människor och en mycket givande kurs, stora tummen UPP ... Ruggigt rolig dag.:D

Tack all super duktiga instruktörer.

/// Johan(televinken)
 

Avarage

New member
Nyss hemkommen, avlastad, nyduschad och "klar" kan jag också konstatera att dagen varit lyckad! Hade inte kunnat haft bättre väder och deltagare. Ni var duktiga och övade flitigt.

Nåvot som var riktigt kul att se var att vi behövde "dela ut" så får varningar för tighta omkörningar. Tror bara det blev en på hela dagen vilket är riktigt bra betyg, dvs. ni körde förståndigt och visade varandra hänsyn och respekt! Topp!

Vi instruktörer bockar och tackar för de fina orden och hoppas ni inte glömmer att ge en konkret utvärdering via anmälningssystemet!

Mvh!
// Niklas
Kursanavsrig SHK Kinnekulle 30/5
 

sapphe

New member
Vill tacka alla som var där igår! En helt fantastisk dag, vädret, instruktörerna och allt folk som var där. :)
Mitt namn minne är ju helt fantastiskt dåligt, men ett speciellt tack till dom två instruktörerna som hade hand om den lilla gröna gruppen! Ni kunde inte ha gjort det bättre!

mvh
//Daniel
 

Avarage

New member
Är det någon som vet vem det var som tog kort ?
Ja såg dej allt....

Kommer tyvärr inte ihåg hans nick på sporthoj men han sa att han hade för avsikt att antingen lägga bilderna på forumet "Bilder & Filmer" på sporthoj eller en länk i en tråd på samma ställe.

Av egen erfarenhet vet jag dock att man som amatör kan behöva lite tid att jobba med bilderna allt från att sortera ut till ev. viss enklare efterbehandling innan man "känner sig redo" att lägga ut något för allmän beskådning.

För övrigt vet jag inte om han har för avsikt att ta betalt eller ej. Utrustning samt resa kostar ju även för en fotograf. Och objektivet som den killen jag tänker på kostar en slant men ger också fantastisk bildkvalité. Så om inte annat kan man ju som en god gest skänka en liten slant även om en fotograf inte begär pengar!

Nåväl, han lär nog komma fram vad tiden lider du, jag och alla andra får bara ha lite tålamod!

Mvh!
// Niklas
 

Nalta!

New member
Mitt namn minne är ju helt fantastiskt dåligt, men ett speciellt tack till dom två instruktörerna som hade hand om den lilla gröna gruppen! Ni kunde inte ha gjort det bättre!

mvh
//Daniel[/QUOTE]

Hmm... Kan dom ha hetat Rikard och (hesa) Tord kanske?
Isåfall, tackar och bockar för dom trevliga raderna och en supertrevlig dag på banan:) Hoppas vi ses igen!

Rikard på den slitna Bladen//
 

nilebiker

New member
Grymmedag

Ännu en som vill tacka för en lysande dag på Kinnekulle.
Tack Linus och Marika för goda intruktioner, tips och råd.
Riktigt kul att kunna få ut mer av åkningen.
Har fortfarande inte släppt bilden från näthinnan när den stora BMWn
ritade lakritsränder ut ur kurvorna, alla kurvorna!

Får man "bromsa in i apex" i steg 2?

Mattias
"den grå Ducatin i grön/blå gruppen"
 

borstad

New member
Nyss hemkommen, avlastad, nyduschad och "klar" kan jag också konstatera att dagen varit lyckad! Hade inte kunnat haft bättre väder och deltagare. Ni var duktiga och övade flitigt.

Nåvot som var riktigt kul att se var att vi behövde "dela ut" så får varningar för tighta omkörningar. Tror bara det blev en på hela dagen vilket är riktigt bra betyg, dvs. ni körde förståndigt och visade varandra hänsyn och respekt! Topp!

Vi instruktörer bockar och tackar för de fina orden och hoppas ni inte glömmer att ge en konkret utvärdering via anmälningssystemet!

Mvh!
// Niklas
Kursanavsrig SHK Kinnekulle 30/5

En stor takk til SMC og alle instruktører, en spesiall takk til Stephan som var min instruktør igjennom hele dagen, han er virkelig en god lærer og pedagog, at jeg fikk smake på "sanden" var helt og holdent min egen feil:eek: Jeg fikk også gleden å kjøre hele søndagen på Kinnekulle. Nå går vi (Louise og undertegnede) å gleder oss til neste kurs på Falkenberg i august. Håper Stephan er klar til å ta opp tråden igjen. Inntil da, ha det så godt og kjør forsiktig :D
 

Thundercat

New member
En stor takk til SMC og alle instruktører, en spesiall takk til Stephan som var min instruktør igjennom hele dagen, han er virkelig en god lærer og pedagog, at jeg fikk smake på "sanden" var helt og holdent min egen feil:eek: Jeg fikk også gleden å kjøre hele søndagen på Kinnekulle. Nå går vi (Louise og undertegnede) å gleder oss til neste kurs på Falkenberg i august. Håper Stephan er klar til å ta opp tråden igjen. Inntil da, ha det så godt og kjør forsiktig :D

Hej.

Tack återigen för lånet av stöveln. Hoppas den inte slets ner för mycket. Med hjälp av den blev min dag lite bättre.

Mvh
Mikael
 

sapphe

New member
Mitt namn minne är ju helt fantastiskt dåligt, men ett speciellt tack till dom två instruktörerna som hade hand om den lilla gröna gruppen! Ni kunde inte ha gjort det bättre!

mvh
//Daniel

Hmm... Kan dom ha hetat Rikard och (hesa) Tord kanske?
Isåfall, tackar och bockar för dom trevliga raderna och en supertrevlig dag på banan:) Hoppas vi ses igen!

Rikard på den slitna Bladen//

Linus och marika var det ja! :)

Då har jag betyg satt två helt andra instruktörer i min utvärdering av kursen.. :rolleyes:

Jag körde i grön/blå grupp i en suzuki gsxr 600 k6.
Har anmält mig till Falkenberg nu med, så hoppas att jag får se många av era ansikten igen! :)
 

Julleruff

New member
Är det någon som vet vem det var som tog kort ?
Ja såg dej allt....

Jag skickar in en hälsning från Putterazzi........

Putterazzi har ordet! Får börja med att säga Hej på er alla!
Har som sagt börjat använda foto-utrustningen till mer fartfyllda saker,
haft två härliga och roliga dagar på Kinnekulle med SMC.
Några dagar till så ska det nog bli ordning på prylarna :p.
Håll till godo så länge! Vi ses!!

http://picasaweb.google.com/putterazzi
 

Jide

New member
Lyfter tråden lite.

Jag vill minnas att det i gul grupp filmades under sista passet den 16'e maj. Kan man få tag på filmen nånstans? Kan vara kul att se om man fastnade... :)
 
Top