sporthoj.com

Hampe

Skriver massor!
Det tycker jag sannerligen är "Extremt beteende"!
Ta hojarna av dom jävvlarna. DireCkt! Lås in nycklarna, och kasta bort dom.
Inte mer än rätt.


Hampe
 

Chopperbyggarn

New member
Här på SMC forum får man lätt intrycket av att sporthoj.com är det enda svenska mc-forum utöver detta forum. Söker man lite så hittar man massor av mc-forum med olika inriktningar. Har SMC erbjudit dessa andra forum sin logga och kanske en länk till SMC ???

Det verkar fortfarande finnas massor av motorcyklister som inte vet att SMC existerar eller bara har en luddig uppfattning om vad SMC är och arbetar för.

Kanske vore en bra idé att erbjuda dessa andra forum en logga och länk till SMC förutsatt att dom är intresserade av detta??

Anders.J
 

janric

New member
Här på SMC forum får man lätt intrycket av att sporthoj.com är det enda svenska mc-forum utöver detta forum. Söker man lite så hittar man massor av mc-forum med olika inriktningar. Har SMC erbjudit dessa andra forum sin logga och kanske en länk till SMC ???

Det verkar fortfarande finnas massor av motorcyklister som inte vet att SMC existerar eller bara har en luddig uppfattning om vad SMC är och arbetar för.

Kanske vore en bra idé att erbjuda dessa andra forum en logga och länk till SMC förutsatt att dom är intresserade av detta??

Anders.J

Jag ser inget hinder i att du som SMC:are själv upplyser de som deltar på de fora du menar.:wink:
Vi får la hjälpas åt.

Jan.R
 

Chopperbyggarn

New member
Jag ser inget hinder i att du som SMC:are själv upplyser de som deltar på de fora du menar.:wink:
Vi får la hjälpas åt.

Jan.R

Har som medlem i ett forum bidragit med mitt SMC medlems nummer så att detta forum blev SMC-anslutet,det var dock en annan/andra medlem/medlemmar där som tog initiativet till SMC anslutning.

I övrigt har jag bara till min stora överraskning efter google sökning "svenska mc-forum" sett att det finns ganska många mc-forum i Sverige med alla möjliga inriktningar. Hur stora dessa är vet jag inte.

Det enda övriga forum som jag är medlem i är Kanadensiskt samt att jag till och från även som icke medlem läser på ett Amerikanskt chopper forum...tror tyvärr inte att dom sist nämnda är intresserade av en svensk motorcykelorganisation.:wink:

HDCS som jag är medlem i är via FH-DCE (Federation Harley Davidson Club Europe) knutna till FEMA.

Hoppas att du själv har bidragit med något?:wink:

Anders.J
 
Last edited:

Strandell

New member
OK, då kanske jag kan upplysa dom om inte är inne på sporthoj.com. Att innan dom gjorde om sidan så såg man alla rubriker som skrevs här inne långt upp på sporthoj.com´s startsida. Nu ligger dom i princip så långt ned man kan komma.

Swedie är väl både den som har hand om sporthoj.com och SMC forumet?, jag antar att han är aktiv både där och här. Så det var därför jag skrev detta inlägg för jag undra vad som hänt.

Själv är jag en sån som läser rubrikerna, faller det inte i mitt tycke så klickar jag inte.

Vet inte varför och därför undrade jag, tror SMC förlorar mycket på det faktiskt.
 
Last edited:
Top