spansk talande

H

honda cbf 500

Guest
Hej,

Det här är iofs ett icke motorcykelrelaterad fråga men jag undrar om det finns någon här på forumet som är spansktalande?

// Amir

DearHunter

New member
Hola! ¿Sabe usted que hay una función de traducción basado en la web en google?

سلام! آیا می دانید که مبتنی بر وب تابع ترجمه در گوگل وجود دارد؟ :D

Chopperbyggarn

New member
Det bör finnas både enstaka Spanjorer samt Latin amerikaner första eller andra generation här, i synnerhet Chilenare. Givetvis bör det även finnas en del infödda Svenskar här som behärskar Spanska.
Jag och min fru som är från Mexico City brukar för det mesta prata spanska hemma och när det är något jag inte förstår så växlar vi till svenska.
Så ja, jag talar/läser/skriver Spanska om än något bristfälligt.

Mandarin är det största modersmålet i världen därefter kommer Spanska (Castellano) tätt följt av Engelska. Räknar man med personer som pratar Engelska vid sidan om sitt modersmål..ja då är Engelska större än Spanska.

Lite nyfiket, varav denna fråga?

Anders.J

H

honda cbf 500

Guest
:rolleyes: för pinsamt att delge alla här på forumet:D...jag skickar stx ett pm till dig// Amir

Det bör finnas både enstaka Spanjorer samt Latin amerikaner första eller andra generation här, i synnerhet Chilenare. Givetvis bör det även finnas en del infödda Svenskar här som behärskar Spanska.
Jag och min fru som är från Mexico City brukar för det mesta prata spanska hemma och när det är något jag inte förstår så växlar vi till svenska.
Så ja, jag talar/läser/skriver Spanska om än något bristfälligt.

Mandarin är det största modersmålet i världen därefter kommer Spanska (Castellano) tätt följt av Engelska. Räknar man med personer som pratar Engelska vid sidan om sitt modersmål..ja då är Engelska större än Spanska.

Lite nyfiket, varav denna fråga?

Anders.J

H

honda cbf 500

Guest
nej det visste jag inte, kan bra att ha som reserv. // Amir

Hola! ¿Sabe usted que hay una función de traducción basado en la web en google?

سلام! آیا می دانید که مبتنی بر وب تابع ترجمه در گوگل وجود دارد؟ :D

H

honda cbf 500

Guest
haha ...önskar att det var kärlek men det har mer med min spanska kurs att göra...

Dearhunter nu får du gärna säga hur jag hittar den där översättningsmotorn?

.// Amir

Komigen nu vi vill veta, har man sagt A får man säga B ......har det med kärlek att göra????

Last edited: