Sollentuna helgen

Nea

New member
Hej

vill tacka från Skånes vägnar för en trevlig helg. Vi tycker att denna "prata helg" va mycket bättre än med musik.

Jag Reneé vill bara säga att jag är ledsen över att inte kunna medverka idag sönd pga att jag blev sjuk.

MVH Reneé V.ordis Skåne

Leif H..oj

New member
Fantastiskt trevligt och mycket lärorikt att träffa andra. Vi från Västernorrland (Sundsvall, Ånge och Örnsköldsvik) anlände Sundsvall kl 16.40, och stämmer in i beröm till alla engagerade människor som slutit upp denna helg.

Men nog är det nu ganska tråkig väg från Stockholm hit upp, motorväg nästan alltihop. Det rör sig om en halvtimmes tid vi sparat i körtid på nya vägsträckningen förbi Uppsala - tack Vägverket och upplänningar som offrat sin mark.

Nu sitter jag här med minnesanteckningarna från mötet om hur vi ska bli minst 125 000 medlemmar. Det finns en hel del att spåna vidare på därifrån. Ju fler vi är tillsammans desto starkare påverkanskraft får hela vår organisation.

Jag ska skicka några sundsvallsbilder till ordförande Örebro och utveckla kontakterna med dem...jag kommer ännu ihåg. Påminn mig om inget händer de närmaste dagarna.

Må bra därute så hoppas jag vi syns igen!

Ingela Gardemyr

New member
Sollentunahelgen

Ville bara tacka för en trevlig helg, men jag håller nog inte med Reneé om att det var skönt utan musik. Lite dans är aldrig fel och var något som jag saknade och säkert många med mig. Men helgen gav en hel del, maten var utsökt och sällskapet likaså.
På återseende......

Bo Westermark

New member
Sollentuna

Bra "upplägg" och som "ordis" sa: umgås! Det gjorde vi.........

Något som fastnade hos mig var: arrangera lokalt, boka centralt.
Vilket jag tror bidrar till att "eldsjälarna," jobbar aktivt i distrikten.

Vore kul om, de som kan, "hänger" på till Gotland i början av september!
Tror Gotlänningarna har en del "godis" att bjuda på.
När vi "sytt" ihop paketet, återkommer vi.
Du som är intresserad kan nå mig på
bowestermark@hotmail

@nderz

New member
Jag vill också tacka för en bra helg med mycket diskussioner som kommer att hjälpa oss att utveckla SMC.
Som vanligt bra boende och god mat och mycket trevliga deltagare, men MUSIKEN saknades. Det är självklart, tycker jag, att kvällen avslutas på dansgolvet.
Prata med varandra hinner vi också med.
Annars var det en riktigt bra helg den här gången också

britt-mari

New member
Jag vill också tacka för en bra helg med mycket diskussioner som kommer att hjälpa oss att utveckla SMC.
Som vanligt bra boende och god mat och mycket trevliga deltagare, men MUSIKEN saknades. Det är självklart, tycker jag, att kvällen avslutas på dansgolvet.
Prata med varandra hinner vi också med.
Annars var det en riktigt bra helg den här gången också

Hej!
Det var första gången jag var med, så jag vet inget om de tidigare träffarna - men jag tillhör inte den dansanta delen av befolkningen så jag tyckte det var bra som det var! Obs! Det innebär inte att jag inte tycker om musik! Visserligen stannade jag inte uppe tills baren hade stängt, men hann med att träffa många trevliga människor ändå! Så, tack för en trevlig och lärorik helg! Nu vet jag precis vad jag ska säga till mina kompisar som inte är med (ännu) i SMC!
Skånska hälsningar från Britt-Mari

Galne Dansken

Administrator
Personal
Huuh - tack för senast till Er alla - vilken helg och vilka bra möten :)

Vilkan organisation vi har, alla drar åt samma håll, alla är vi eniga om inriktningen och betydelsen av riksorganisationen är en stor samlad enhet, utan skillnader. Samtidigt som det såklart är möjligt att skapa nya initiativ på såväl lokalt som nationellt plan. Det är ju vi tillsammans som är SMC..

Tack till Er alla..

Och tack till den stora del av personalen, som jobbade hela helgen på kansliet för att minska pappersarbetad efter årets store utskick av medlemsavgifter - och tillhörande inkörs rutiner i nya datorsystemet ;)

Nyberg

New member
Även jag får tacka för en riktigt trevlig helg, det är kul att träffa alla!:)

Tyvärr måste jag säga att det kändes ganska dött och tråkigt på lördagen utan musik, men det styr ni väl upp till nästa gång:cool:

steFAN

New member
Ja tack alla glada för en kanon helg....

Lite Musik hade iåfs inte vart fel..

Suptalangen fr X-län Stefan

:D :D :D

Svempa

Member
Ett stort tack till alla nya och gamla ansikten som, som vanligt, gjorde detta till en intressant och trevlig helg.

Som ledamot i styrelsen känner jag att jag har fått med mig både massor av värdefull ny energi och nytt "input" till det fortsatta verksamhets arbetet.

Positivt var även att se solen under helgen, trots det bistra mottagandet på fredag kväll(utanför hotellet) och höra om alla som
antingen bara har fortsatt med sitt MC-körande,
precis tagit fram hojen och kört en del de senaste veckorna eller
är på väg att ta ut sina hojar.

Hälsningar, Sven "Svempa" Liljekvist:)

Tummen

New member
Jag vill också ställa mig till skaran som är väldigt nöjd med stormöteshelgen.Som ny i en distriktsstyrelse måste jag säga att introduktionskursen kändes oerhört viktig.
Tack till Mårdis och Jens som var väldigt lättsamma.

Thomas Nordström
Västmanland.