Finns det några som vill??
Någon som vill åka hoj till Frankrike?? Dricka vin och ha skoj??
Finns du?? Du som är 35-40,glad tjej och vill ha skoj!!
Ring: 0704-99 72 35
Mvh:
Calle
Haha......kul med folk som har humor!....Hade jag varit en snygg 35-åring så hade nog inte en 56 -årig gubbe varit mitt förstahandsval...men det finns många djur i vår herres hage....så lycka till...
Hade jag varit en brud på kring 70 år skulle jag satt mig på kroken direkt för då tror man att varje gång är den sista.Haha......kul med folk som har humor!....Hade jag varit en snygg 35-åring så hade nog inte en 56 -årig gubbe varit mitt förstahandsval...men det finns många djur i vår herres hage....så lycka till...
Leta längre bort,jag är ingen gammal gubbe!!
Jag tycker vi istället ska stötta CalleP och tipsa våra kvinnliga vänner om att CalleP har en plats ledig. Jag tycker det är ett lite roligt grepp av honom att öppet efterlysa resesällskap. För trots allt handlar det om vuxna människor och är det någon tjej eller kvinna som vill hänga på, så varför inte.
Jag vill önska CalleP lycka till. Hälsningar från en hojåkare på 57 år, som ofta har unga tjejer på bönpallen....
Jag håller på Calle!! Fega killar får aldrig kyssa vackra flickor!!
Sedan är det ju kul att läsa Chopperbyggarens skryt..)))
Jag skrev inte att jag fick kyssa dom...bara att jag fick skjutsa dom...i katolska länder håller man hårt på moralen....
Anders.J