Snygg tjej som vill åka båge??

CalleP

New member
Finns det några som vill??
Någon som vill åka hoj till Frankrike?? Dricka vin och ha skoj?


Mvh:

Calle
 
Last edited:

Ina

New member
Haha......kul med folk som har humor!..;)..Hade jag varit en snygg 35-åring så hade nog inte en 56 -årig gubbe varit mitt förstahandsval...men det finns många djur i vår herres hage....så lycka till...
Finns det några som vill??
Någon som vill åka hoj till Frankrike?? Dricka vin och ha skoj??

Finns du?? Du som är 35-40,glad tjej och vill ha skoj!!

Ring: 0704-99 72 35

Mvh:

Calle
 

CalleP

New member
Gubbe???

Haha......kul med folk som har humor!..;)..Hade jag varit en snygg 35-åring så hade nog inte en 56 -årig gubbe varit mitt förstahandsval...men det finns många djur i vår herres hage....så lycka till...

Leta längre bort,jag är ingen gammal gubbe!!
 

CalleP

New member
Hej!

Tjej är inget krav,vill hitta någon som vill åka med ner till Frankrike och besöka stränderna där de allierade landsteg 1944.Det är alltid skönt att inte åka själv.Det är alltid bra att vara minst två MC.
 

Bighoj

New member
Haha......kul med folk som har humor!..;)..Hade jag varit en snygg 35-åring så hade nog inte en 56 -årig gubbe varit mitt förstahandsval...men det finns många djur i vår herres hage....så lycka till...
Hade jag varit en brud på kring 70 år skulle jag satt mig på kroken direkt för då tror man att varje gång är den sista.
 

Oldbiker

New member
Jag tycker vi istället ska stötta CalleP och tipsa våra kvinnliga vänner om att CalleP har en plats ledig. Jag tycker det är ett lite roligt grepp av honom att öppet efterlysa resesällskap. För trots allt handlar det om vuxna människor och är det någon tjej eller kvinna som vill hänga på, så varför inte.
Jag vill önska CalleP lycka till. Hälsningar från en hojåkare på 57 år, som ofta har unga tjejer på bönpallen....
 

Bighoj

New member
Nej,men helt seriöst så skulle en 70plussare kunna vara något.Man ser ju ändå inte nyllet bakom hjälmen.
 

Ove 60+

Active member
Jag tycker vi istället ska stötta CalleP och tipsa våra kvinnliga vänner om att CalleP har en plats ledig. Jag tycker det är ett lite roligt grepp av honom att öppet efterlysa resesällskap. För trots allt handlar det om vuxna människor och är det någon tjej eller kvinna som vill hänga på, så varför inte.
Jag vill önska CalleP lycka till. Hälsningar från en hojåkare på 57 år, som ofta har unga tjejer på bönpallen....

:angel: Jomen visst! Klart att han ska ha så kul han kan, han har blivit så gammal att det är tillåtet. Du själv har ju Gubbmotorcyklist som signatur om man översätter lite fritt och har unga bönor på pallen. :tummenupp
 

gundj

New member
Ge er nu, bara för att CalleP vågar kliva fram så ger det ingen rätt att häckla honom.
 

Chopperbyggarn

New member
Modigt Calle P !!!

Om du ska åka till Frankrike så vore det väl trevligt att få med en Fransyska på bönpallen!?

Under min ungkarlsperiod när jag reste i Sydamerika (Chile,Argentina,Paraguay,Brasilien) så var tjejerna alldeles tokiga och bönade och bad om att få åka med på bönpallen till och med två samtidigt på bönpallen ibland och dom tyckte att det var skitkul !!!;) Ja ,jag tyckte också att det var jättekul:tummenupp

Anders.J
 

DearHunter

New member
Jag håller på Calle!! Fega killar får aldrig kyssa vackra flickor!!

Sedan är det ju kul att läsa Chopperbyggarens skryt.. :))))
 
Top