SMC-Tröjan

mikekop

New member
Betalade medlemsavgiften 30/12 på internetbanken. På betalningsavin står det "Alla som betalar före 31 december kan beställa en unik SMC-tröja på www.svmc.se".
Jag gick in på annonsen som syns på startsidan på SMC-sidan, och fyllde i beställning på en tröja ikväll. Fick sedan ett bekräftelsemail där det stod att just denna tröja skulle jag också ha betalat senast 31 december. Det datumet har ju förflutit! Hur ska jag göra? Om jag betalar på en gång, får jag ingen tröja ändå, eftersom betalningen kommer för sent? Det står att man kan ringa Jukka för frågor, men han lär ju vara hemma och chilla nu över helgen...
Kanske nån av SMC-kanslisterna ser detta och kan svara mig?
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
...Fick sedan ett bekräftelsemail där det stod att just denna tröja skulle jag också ha betalat senast 31 december. Det datumet har ju förflutit! Hur ska jag göra? Om jag betalar på en gång, får jag ingen tröja ändå, eftersom betalningen kommer för sent? Det står att man kan ringa Jukka för frågor, men han lär ju vara hemma och chilla nu över helgen...
Kanske nån av SMC-kanslisterna ser detta och kan svara mig?

Dvs din tröja beställning är i systemet - du kommer altså få en tröja när dom kommer från fabrik under våren. (om det är betalt)
- Jukka och Co., har ledigt och beställnings möjligheten tas bort när kansliet öppnar igen.

Go´ fortsättning
 
Top