SMC:s Maria Nordqvist prisad som årets Jämställdhetsstjärna

smcrobot

New member
På SMC:s kansli jobbar Maria Nordqvist som internationell sekreterare. På hennes skrivbord hamnar frågor som rör det mesta inom trafikpolitik och många har säkert läst och hört om Marias brinnande engagemang inom SMC och motorcyklism. Några som uppmärksammat hennes arbete är Nätverket Kvinnor i transportpolitiken. De delar årligen ut priset Årets Jämställdhetsstjärna. 2015-års pris går till Mar...

Läs mer: http://www.svmc.se/smc/Nyheter/SMCs-Maria-Nordqvist-prisad-som-arets-Jamstalldhetsstjarna/
 

Chopperbyggarn

New member
Grattis Maria!!
Du är väl värd detta pris för ett mycket bra arbete i denna viktiga fråga!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Anders.J
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Tack. Det är en stor ära och det var grym konkurrens bland de nominerade. Orsaken att jag och SMC fick priset tror jag var att vi lyckats få en skillnad.
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Grattis Maria & SMC

GRATTIS Maria (och det team du har bak dig) - jag är stolt över att SMC med dig som frontfilur vinner ett sådant pris - Jättebra..

Inte endast tack från mig och alla Sveriges MotorCyklister - men, specifikt från alla dom gärna vill ha ett MC körkort :)
 
Top