SMC på Anderstorp Raceway 2012

BennyC

New member
Hej Alla!

Nu är det bara en dryg vecka kvar till premiär kurs för SMC Väst på Torpet! Anmälningarna fortsätter ramla in och det verkar bli en nästan full kursdag på lördagen samtidigt som fredagen ser aningen tunn ut ännu. Bägge dagar har ännu med andra ord platser kvar men då man tittar på 10 dygnsprognosen så sägs det bli minst 17c och sol på fredagen och ytterligare några grader varmare med sol på lördagen. Det ser ut som om sommaren återvänder samtidigt med SMC!

Det har i dagarna gått ut mail till anmälda deltagare likväl som till anmälda funktionärer och resurser och har detta inte kommit er tillhanda ännu så kan ni höra av er till mig då det säkert har krånglat någonstans från mitt håll.

Anderstorp som bana är hårdare på framför allt bromsar än flera andra banor vi kör på och jag vill därför trycka på att alla ser över sina MC innan kurs. Information om säkerhetskontroll hittar ni HÄR och jag vill trycka på att kontrollera era gaffelben då vi relativt regelbundet ser läckage eller svettande gaffelben.

Väl mött på Torpet

Benny Christensen, TL SMC Väst AK Anderstorp.

Benny.Christensen@glocalnet.net

daniel74

New member
att varva ut på rakan e jättelätt!!! kruxet är att den svänger wättt(eller hur uttalas det,daniel?) bra i slutet:wink: jag längtar redan!

HAHA
Nu var du viktigt volig(riktigt roligt), tracka mig för min fina västgöta dialekt.
Jag längtar ochså, att använda dig som rundningsmärke.
Ha de bra
Daniel

gluffis

Regnmakare
Blev nog bara 260 som bäst på rakan innan jag släppte ;)

O nej jag tog inte bort tejpen, jag bara vet exakt hur fort min hoj går på 6'an baserat på varvmätaren ;)

daniel74

New member
Hej
Ni som filma på anderstorp kan väl lägga upp det här i denna tråden.
Lättare och se fel och brister i sin körning på film.
mvh
Daniel