SMC kurs Gelleråsen 9 och 10 Juni

widolf

New member
NU börjar det bli dags att boka upp sig till Gelleråsenkurserna den 9'e och 10'e Juni.

Kurserna drivs av SMC Stockholm med hjälp av kollegor ifrån hela landet.
Vi garanterar en mycket trevlig tillställning !!

Det finns ett fåtal platser kvar till lördagen. Söndagen har just nu ganska många platser kvar.

Missa inte detta :)

KnNemo

New member
Till söndagen den 10 juni finns det fortfarande gott om platser kvar. Det är bara att boka upp sig även på denna dag.

Last edited:

-JP-

New member
Om någon har plats över i släp från Sthlm till Gelleråsen och tillbaka, med fördel ner tors, hem sön, skicka ett mail till mig på

Last edited:

Carnivore

New member
Nu är dagarna avklarade och vi har haft jätteskoj, eller i alla fall jag och de deltagare jag haft hand om men det har hörts i depån att dagarna varit uppskattade. :)

Och trots att Gluffis inte kom dit så har det regnat i stort sett hela helgen (lör-sön) fast som en av mina deltagare sa på söndagen "jag har inte ens tänkt på att det regnar, har haft fullt upp med att jobba med övningarna". :tummenupp :)

Så tack alla som kom dit, det har varit en fröjd. :tummenupp

Hoke

New member
Tack för några kanontrevliga dagar med härliga deltagare och funktionärer!

Last edited:

gluffis

Regnmakare
Nu är dagarna avklarade och vi har haft jätteskoj, eller i alla fall jag och de deltagare jag haft hand om men det har hörts i depån att dagarna varit uppskattade. :)

Och trots att Gluffis inte kom dit så har det regnat i stort sett hela helgen (lör-sön) fast som en av mina deltagare sa på söndagen "jag har inte ens tänkt på att det regnar, har haft fullt upp med att jobba med övningarna". :tummenupp :)

Så tack alla som kom dit, det har varit en fröjd. :tummenupp

Jag återuppväckte en gammal skada från förra året så jag har problem o växla så jag skippade att åka i söndags :( Hann med ett torrt pass i lördags i alla fall ;)

Nu är det att vila upp sig till Anderstorp på fredag ;)

peakupnorth

New member
Tack för en trevlig helg och tack alla för hjälpen att ta på/av regnstället. Jag körde över Ockelbo "Limbo vägen" Järvsö och hem, tränade på kyckling vingar och BBÖ. ToR med Bandagarna 165 sköna mil. Fotboll nu. Vilar mig inför Molanda till helgen. :star:

Carnivore

New member
Tack för en trevlig helg och tack alla för hjälpen att ta på/av regnstället. Jag körde över Ockelbo "Limbo vägen" Järvsö och hem, tränade på kyckling vingar och BBÖ. ToR med Bandagarna 165 sköna mil. Fotboll nu. Vilar mig inför Molanda till helgen. :star:

Härligt o höra. :)
Skönt att det gick bra att köra hem också.
Nu är det bara träna träna o träna. ;)

/Krister