SMC Kinnekulle Ring 22 Augusti

mrspl

New member
Hej. Någon som vet vad (EDIT Huvudinstruktör) träningsledaren för grön grupp denna dagen heter här på forumet? Tänkte skicka ett pm..
Andreas i förnamn hette han.
Körde en svart Aprillia
 
Last edited:

Avarage

New member
Hej. Någon som vet vad träningsledaren för grön grupp denna dagen heter här på forumet? Tänkte skicka ett pm..
Andreas i förnamn hette han.
Körde en svart Aprillia

Han heter Andreas Håkansson!

Nu spelar det ingen roll men vi kallar det för HuvudInstruktör (HI), träningsledaren är han/hon som är ytterst ansvarig för hela dagen!

Får du inte tag i Andreas hör av dig skall jag be honom "kika in"!

Mvh!
// Niklas
 

mrspl

New member
Aha ok My Bad
Du vet inte vad han heter här på forumet, det går ju inte att söka på för och efternamn?
Eller be att han pm:ar mig
mrspl på svmc
mrspl på sporthoj.com
 

Avarage

New member
Aha ok My Bad
Du vet inte vad han heter här på forumet, det går ju inte att söka på för och efternamn?
Eller be att han pm:ar mig
mrspl på svmc
mrspl på sporthoj.com

Har skickat mail till honom med länk till denna tråden! Han BORDE höra av sig om inte skicka ett PM till mig skall jag ringa och terrorisera honom! ;)

Mvh!
// Niklas
P.S Jag vet tyvärr inte heller vad han heter på detta forum. På www.sporthoj.com är det något i stil med RSV???
 

Dahn

New member
Hej,
Jag letar efter eventuella bilder från vår lite blöta, men riktigt givande, lördag på Kinnekulle. Det snackades under förargenomgången att det skulle vara fotografer ute, men de kanske inte gillade regnet?!
Är det någon som har bilder eller vet om det fotades överhuvud taget så skulle det vara skoj att se dessa.
Dahn från Falkenberg på en Speed Tripple
 

Thundercat

New member
Hej,
Jag letar efter eventuella bilder från vår lite blöta, men riktigt givande, lördag på Kinnekulle. Det snackades under förargenomgången att det skulle vara fotografer ute, men de kanske inte gillade regnet?!
Är det någon som har bilder eller vet om det fotades överhuvud taget så skulle det vara skoj att se dessa.
Dahn från Falkenberg på en Speed Tripple

Fotografen som skulle vara ute valde att avstå då utrustningen skulle bli fördärvad. Men det var en annan herre ute och fotade lite, hans bilder finns här: http://picasaweb.google.se/ChristianErikssonFoto/Kinnekulle090821#

Mvh
Mikael
 
Top