SMC Kemora kursen med STORT K 2012!!

Kirin

New member
Det närmar sig. Packat det mesta för transport till lastplatsen inför resan till helgen. Nu ska bara bakhjulet med nytt däck på plats på hojen i morgon så är den också redo! :cool:

goofy 1

New member
Nya däck är beställda från MynetMoto men dom
har inte kommit än, börjar bli lite nervös att jag
inte ska få dom i tid. Första gången jag har köpt
från dom, Är dom att lita på , någon som har
erfarenhet av dom.

@nderz

New member
Tack Per och alla andra för 4 kanondagar, vädret och till och med maten var riktigt bra den här gången

roffe_s

Active member
Oh Yes, tack allihopa - deltagare, resurser och instruktörer - för 2012 ed av Finlandstouren:)

Måste bara säga att steg 6 verkligen var ett spännande inslag i kursen, med startträning, minirejs och endurance-timme komplett med le mans-start!

Ska man nu själv tvingas förnya den där gamla, förfallna licenskursen...

Tack igen, ses nästa år och till dess - håll den svarta och klibbiga sidan neråt!

Ricken

Member
Ja, ett stort tack till alla.

Vi i resurs/underhållningssektionen kommer att sätta oss ner för att utvärdera våran insats och ta fram en förbättringsplan inför nästa års kurs.

Väl mött.

/Piraten

Galne Dansken

Administrator
Personal
View attachment 4880 Taneli, Terho, Matti och KooHoo - dom finske instruktörer tackar alla och SMC för några mycket lärorika och roliga dagar.

Jättebra kurs - arragemang - underhållning etc - Tack till alla

Syster-Tysk

New member
Tack till alla!
Ett särskilt tack till Ricken som spolade vatten på Per under förarmötet, Chlister och Roffe för att de sabbade bastun, och till Martin för att han fixade den igen.
Tack till Björn compier för att han inte moonade och ett stort tack till alla deltagare för att ni kom! ;-)

Kirin

New member

Roligt att du fotat så mycket fina bilder! Stort tack för att du lägger ut dem så vi får titta på dem! Kan knappt vänta tills jag får anmäla mig till nästa år!

Och kan ju säga att man längtar ju inte tillbaka mindre när man ser alla bilder!!! :)

Galne Dansken

Administrator
Personal
Uhm ... Tränade ni stoppies på SMC-kurs??

JA :)

Syftet var bl. a att visa hur man med enkla felaktiga ändringar i sittställning och bromsteknik - verkligen kan göra bort sig! Samt att förstå/lära sig att blir det läskigt/brist av kontroll stabilite under en bromsning - kan man rädda mycket med att släppa lite i bromsen...

Det som är bra på Kemora, är att vi har mycket tid - och därför kan lägga till lite flera "insikts höjande" övningar..

Gegga - Du ska ha varit med på Sporten däruppe - det var mycket körning och några prov rajs..