SMC Gelleråsen 2013-09-08 Lugn, Medel & Snabb

HkanB

New member
Hejsan,

Det finns bilder från kursdagen söndagen den 8/9 att titta på här.

Med lite tur gör bilderna er rättvisa. Det känns ju alltid:)som om man vore Rossi när man kör förutom när det regnar då man nog helst vill känna sig som Crutchlow.:tummenupp

PeteR1

För gammal för att dö ung
Det måste ha sett ut som skräp när jag körde, för jag skymtade bara min framlykta på jättelångt håll på två bilder... :(
Men stort tack för insatsen och för att du visar upp bilderna! :tummenupp

HkanB

New member
Det måste ha sett ut som skräp när jag körde, för jag skymtade bara min framlykta på jättelångt håll på två bilder... :(
Men stort tack för insatsen och för att du visar upp bilderna! :tummenupp
Olyckligtvis så har det nog mindre med din förmåga och stil än omständigheter att göra...rätt tid, rätt plats och sånt....

Det blir fler tillfällen skall vi väl hoppas?

kennil

New member
Massor av bilder, men jag hade visst inte fastnat på en av dem :( Men stort tack ändå för jobbet med att fotografera, det blir väl fler tillfällen.

PeteR1

För gammal för att dö ung
Olyckligtvis så har det nog mindre med din förmåga och stil än omständigheter att göra...rätt tid, rätt plats och sånt....

Det blir fler tillfällen skall vi väl hoppas?

Skönt att veta att det inte var ett aktivt val att inte fotografera mig...

Jodå, nya chanser nästa säsong! :)

HkanB

New member
Skönt att veta att det inte var ett aktivt val att inte fotografera mig...

Jodå, nya chanser nästa säsong! :)

Lite beroende på så brukar de flesta fastna men är det så att det finns ett speciellt föremål för uppmärksamheten så är det lätt att andra inte syns om de kör ur fas s.a.s

Skulle vi råkas någonstans nästa år så är det OK att fråga...så får vi ser vad vi kan göra...