SMC Bkk Mittsverigebanan 13-14/8 -11

#46

New member
SMC Bkk Mittsverigebanan 13-14/8 -11
Det börjar bli dags att gå in o anmäla sig till SMC`s tredje norrlandskurs för denna sommaren!!
Det finns gott om platser ännu, trots att vi i år endast kör 2 dagar istället för 3 som tidigare.
I kalendern står det (BMW-dagar) på dessa 2 dagar. Det betyder endast att BMW-klubben har ett visst antal platser vikta för sina medlemmar. I övrigt är dessa dagar öppna för ALLA modeller av hojar och folk

Anmälan göres på https://www2.svmc.se/school och rulla ned till lämplig kurs

Tiderna är som vanligt inskrivning från 07.15 - 07.55 och avslutning på dagen sker vid 17-tiden.
Fika för/eftermiddag samt lunch ingår i kurspriset!
Som brukligt är på dessa kurser (som är dom äldsta/första SMC-Riks-kurserna) gott om plats på banan, få deltagare per instruktör och ett jäkla trevligt gäng!!!


Almänna frågor om kursen kan tas här eller i tråden på sporthoj.com
Vill du samåka så skriv här i tråden så kanske du får napp?!

Välkomna TL Per
 
Last edited:

#46

New member
Japp med dryga 2 veckor kvar till kursstart så finns det gott om platser kvar till er alla!!
Speciellt söndagen!

Det är nästan så att jag har fler instruktörer än deltagare???:eek::eek:

Mvh TL Per
 

#46

New member
Vad betyder det då?

Längtar efter bastun och en simtur i sjön.



Ja Gunsan det kan betyda att vi inte kommer att köra några fler kurser här uppe i norr tyvärr:(
Går det inte ihop ekonomiskt (IGEN!) så blir det till att lägga ned kurserna bara!!:mad::mad:

Vi får hoppas att det ramlar in ett tiotal till anmälningar per dag, så vi får ihop allt!?

TL Per
 

cleaner

New member
Jag funderar på att komma men måste få ordning med kids-vakt osv.
Löser det sig så kommer jag :)

Elände att man åkte till Kemora och
fastnade för det här ;)

Not sent from an iProduct...
 

lime

Skriver inte
Ja Gunsan det kan betyda att vi inte kommer att köra några fler kurser här uppe i norr tyvärr:(
Går det inte ihop ekonomiskt (IGEN!) så blir det till att lägga ned kurserna bara!!:mad::mad:

Vi får hoppas att det ramlar in ett tiotal till anmälningar per dag, så vi får ihop allt!?

TL Per

Jag ska promota det på våra dagar. Tyvärr är det nog lite i senaste laget för att du ska känna dig helt säker. :/
 

JohanLi

New member
Hoppas verkligen att kurserna i Norrland fortsätter och att fler får upp ögonen för denna möjlighet. När jag åkte på min första BKK-kurs förra året tänkte jag att det skulle säkert vara nyttigt att lära sig bli en bättre mc-förare, vilket det utan tvekan var. Men vad jag inte insåg i förväg var att det skulle vara så enormt kul! Var på BKK i Molanda i juni i år, och alla deltagare jag talade med var väldigt nöjda. Mycket välordnat och väl anpassat till både nybörjare och fartfantaster. Jag ser fram emot att åka till Mittsverigebanan om två veckor :)
 

#46

New member
Hoppas verkligen att kurserna i Norrland fortsätter och att fler får upp ögonen för denna möjlighet. När jag åkte på min första BKK-kurs förra året tänkte jag att det skulle säkert vara nyttigt att lära sig bli en bättre mc-förare, vilket det utan tvekan var. Men vad jag inte insåg i förväg var att det skulle vara så enormt kul! Var på BKK i Molanda i juni i år, och alla deltagare jag talade med var väldigt nöjda. Mycket välordnat och väl anpassat till både nybörjare och fartfantaster. Jag ser fram emot att åka till Mittsverigebanan om två veckor :)


Väl mött Johan och alla andra som redan anmält sig!:)
Dom få som kommer till kursen får det gott om plats på banan och instruktörstätt blir det! Så kortsiktigt kommer ni få deltagare som kommer dit en kanonkurs:D
Men mer långsiktigt så kommer det tyvärr inte bli fler kurser kanske, beror väl på hur mycket glesbygdsbidrag vi får till kursen??:rolleyes:

TL Per
 

lime

Skriver inte
Stockholm kanske skulle köpa "ett pass" nästa år och ha som instruktörsutbildning...
 

påK-en

New member
Väl mött Johan och alla andra som redan anmält sig!:)
Dom få som kommer till kursen får det gott om plats på banan och instruktörstätt blir det! Så kortsiktigt kommer ni få deltagare som kommer dit en kanonkurs:D
Men mer långsiktigt så kommer det tyvärr inte bli fler kurser kanske, beror väl på hur mycket glesbygdsbidrag vi får till kursen??:rolleyes:

TL Per


Hade egentligen inte tänkt åka men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig. :D
Vi har fått lite abstinens efter Molanda så jag och min polare dyker upp på lördagsmorronen.
Hoppas verkligen att Mittsverigekurserna inte går i graven, behovet finns!
 

Midnight

New member
Väl mött Johan och alla andra som redan anmält sig!:)
Dom få som kommer till kursen får det gott om plats på banan och instruktörstätt blir det! Så kortsiktigt kommer ni få deltagare som kommer dit en kanonkurs:D
Men mer långsiktigt så kommer det tyvärr inte bli fler kurser kanske, beror väl på hur mycket glesbygdsbidrag vi får till kursen??:rolleyes:

TL Per

Trevligt att det verkar bli av:) Vi är några som tänkte försöka bjuda på lite italiensk fägring.
Fråga: Det är fullbokat på Antjärns camping. Det är inte så att SMC har förbokat ett antal stugor avsedda för kursdeltagare? Undrar bara innan jag letar andra stugor.
 
Last edited:

roffe_s

Active member
Bara på andra sidan E4 har ett par som heter Berengrens kanonfint boende, om nu Antjärn skulle vara fullt (om än det är ett par år sedan jag bodde där nu). Telefon var i alla fall 0611-74 091, om Ni vill göra ett försök:)

Trevligt att det verkar bli av:) Vi är några som tänkte försöka bjuda på lite italiensk fägring.
Fråga: Det är fullbokat på Antjärns camping. Det är inte så att SMC har förbokat ett antal stugor avsedda för kursdeltagare? Undrar bara innan jag letar andra stugor.
 

Midnight

New member
Bara på andra sidan E4 har ett par som heter Berengrens kanonfint boende, om nu Antjärn skulle vara fullt (om än det är ett par år sedan jag bodde där nu). Telefon var i alla fall 0611-74 091, om Ni vill göra ett försök:)

Tack för tipset:). Ska testa andra sidan.
 

#46

New member
Trevligt att det verkar bli av:) Vi är några som tänkte försöka bjuda på lite italiensk fägring.
Fråga: Det är fullbokat på Antjärns camping. Det är inte så att SMC har förbokat ett antal stugor avsedda för kursdeltagare? Undrar bara innan jag letar andra stugor.

Hej!

Svar nej!

Jag har inte bokat några stugor till er deltagare tyvärr:(
Har fullt upp med att få till det för alla funkisar som kommer upp/ner!

Men vi ses på bananen på lördag morgon;)

Mvh TL Per
 

#46

New member
Hej igen!!

Fasen va sena ni är här uppe i norr o anmäla er!!

MEN det tickar på och nu är det bara ca 15 platser kvar till lördagen och dryga 20 till söndagen:)

Så vill du vara säker på att få en plats, gå in o anmäl dig snarast!

Mvh TL Per
 
Top