SMC BKK Arlanda Test Track 1-2/6

Carnivore

New member
NU har vi haft en toppendag på Arlanda Test Track, regnet kom inte förräns sista passet så det har verkligen varit topp på alla fronter. :)

Imorgon verkar vädergudarna ha vänt och lovar nu sol hela dagen enligt de siter jag kollat på, så nu laddar vi och är ni sugna så finns det fortfarande platser kvar, så passa på att boka in er ikväll. :)
 

SGM

Moderator
Man får tacka alla inblandade för kanske årets hittills trevligaste dag i skinnstället.

Mysigt relaxad stämning i egenträningsgruppen med snygg körning och glada människor. :)

Och lite spontanjobb med FEMA-folket (visst blev det rätt nu Dansken? xD ) på lunchtimmen.
Jag blev tilldelad en härlig herre vid namn Jukka som åkt hoj sedan -73 (jag är född -74 :D ) - den timmen var en av de roligaste jag haft med orangevästen på - och han spakade stor, tung hd och pratade knagglig engelska..

Mysig redneckbränna fick man med..

/J
 

Carnivore

New member
Tackar även jag, tack till alla deltagare, instruktörer, aspiranter och resurser som gjorde den här helgen till den toppenhelg det blev. :)

Nu tar vi sikter mot nästa helg! :)
 

Hansi

Skrivit för mycket
Jag kommer med lite finska FEMA folk runt lunch, från 260 Hk turbobusa till HDs

Jag har säkert 1 timmes film på turbobusan, om du har möjlighet så ge föraren min emailadress så kan han kontakta mig om han vill ta del av det och/eller få upp det på youtube.

hansi snabelkanelmojäng netcare prick se
 
Top