skola mig?

Icecruzer

New member
Sommaren kommer och suget för mc kortet är bara starkare.
Vet att detta kanske är lite lång sökt men chansar ändå, kul om någon skulle vilja.

Eftersom jag inte har någon kompis eller släkt/familj som kör mc eller har någon mc så kan jag tyvärr inte övningsköra privat, vilket kommer leda till höga kostnader.
Skulle höra om någon skulle vilja övningsköra med mig? Självklart betalar jag handledar utbildningen om vi inte övar någonstans där det troligtvis ej kommer någon.
Betalar för varje gång, bensin osv.
I norrköping förresten!.

Kanske är lite lång sökt som sagt men hoppas ändå!
Seriösa svar endast tack även om tråden kanske verkar lite löjlig!!!
Tack på förhand.
Mvh Tobbe
 

Marie

Banned
Ingen dum idé

Om det inte ändrats den senaste veckan behövs ännu ingen handledarutbildning för A-behörighet, däremot behövs handledartillstånd (kostar f.n. 170 kr)
Jag skall nästa lördag gå handledarutbildning för B-kort (den enda körkortsklass där det behövs handledarutb.) med min 16-åring, och nog attan kryssar vi i A1 också på både handledartillståndsansökan och körkortstillståndsansökan...
 
Last edited:
Sommaren kommer och suget för mc kortet är bara starkare.
Vet att detta kanske är lite lång sökt men chansar ändå, kul om någon skulle vilja.

Eftersom jag inte har någon kompis eller släkt/familj som kör mc eller har någon mc så kan jag tyvärr inte övningsköra privat, vilket kommer leda till höga kostnader.
Skulle höra om någon skulle vilja övningsköra med mig? Självklart betalar jag handledar utbildningen om vi inte övar någonstans där det troligtvis ej kommer någon.
Betalar för varje gång, bensin osv.
I norrköping förresten!.

Kanske är lite lång sökt som sagt men hoppas ändå!
Seriösa svar endast tack även om tråden kanske verkar lite löjlig!!!
Tack på förhand.
Mvh Tobbe

Lite för långt från Lund - annars hade jag gärna hjälpt dig.
Magnus
 

Icecruzer

New member
Om det inte ändrats den senaste veckan behövs ännu ingen handledarutbildning för A-behörighet, däremot behövs handledartillstånd (kostar f.n. 170 kr)
Jag skall nästa lördag gå handledarutbildning för B-kort (den enda körkortsklass där det behövs handledarutb.) med min 16-åring, och nog attan kryssar vi i A1 också på både handledartillståndsansökan och körkortstillståndsansökan...


Lyckans son som har dig! Synd att du bodde så lång ifrån ;P
Ska ner till olofström eller kristianstad och övningsköra där (Dom har paket som ingen har där ja bor)

Du har ingen lust o hjälpa mig då? (om det inte är för långt)
Självklart betalar jag någon summa som vi kommer överens om!
Mvh Tobbe
 
Top