Skepp O Hoj, Kiel 14-16/11?

Mariann

New member
Är det någon som tänker åka?? :confused:
Jag ser bara prat och annonser om hoj-x överallt, så jag antar att det är en rolig resa.
Jag hoppas att vi på västkusten också kan ha lika roligt? ;)
 

janric

New member
Skeppohojdeltagande

Är det någon som tänker åka?? :confused:
Jag ser bara prat och annonser om hoj-x överallt, så jag antar att det är en rolig resa.
Jag hoppas att vi på västkusten också kan ha lika roligt? ;)

I vart fall är det minst 350 anmälda den 21 okt enligt SMC-Västs kontaktman för evenemanget Ingvar Högström. Utrymme finns för fler deltagare om de hinner anmäla sig.
Enligt Ingvar kommer det att bli en höjdarresa med massor av skoj.:D
Synd att man missar resan.:(

Jan Rickardsson
Styrelsesuppl. SMC-Väst
Arbetsgrupp Göteborg
 

Mariann

New member
I vart fall är det minst 350 anmälda den 21 okt enligt SMC-Västs kontaktman för evenemanget Ingvar Högström. Utrymme finns för fler deltagare om de hinner anmäla sig.
Enligt Ingvar kommer det att bli en höjdarresa med massor av skoj.:D
Synd att man missar resan.:(

Jan Rickardsson
Styrelsesuppl. SMC-Väst
Arbetsgrupp Göteborg

Jag hoppas det blir en höjdarresa - eftersom jag ska med! :D
 
Skepp o Hoj

Kollar på programmet och det ser ju bra ut. http://www.svmc.se/upload/Distrikt/Västra Götaland/Dokument/Skepp o hoj program.pdf
Är det någon som vet vad MotoGP race är för något? Ifall jag ska lägga mig i hårdträning :D

Hej!

Jag är inte så hemma på det här med dataspel men har hört mig för hur det fungerar med Moto GP.
Kort förklaring
Moto GP är ett dataspel X - Box.
Det är fyra tävlande åt gången, var och en har en kontroll att manövrera sitt ekipage med.
De tävlande kan följa ekipagen på bildskärm. Alla deltagare kör på samma bana ”en förprogrammerad bana”.

Hoppas att jag har kunnat förklarat någotsånär.

Med vänlig hälsning
Ingvar Högström
 

Mariann

New member
ahaaa... då förstår jag. Inget för tant, alltså. Men sambon (som är närmare 40 än 37, nja inte riktigt men det lät bra.. som i den där sången. Han är faktiskt "bara" 38 :)) han sitter och spelar Xbox just nu. Inte MotoGP då, rally är visst roligare. Och det kan jag ju hålla med om, iaf att se "på riktigt"...
Tack för svaret!
Vi ses på båten.
 
Skepp o Hoj

ahaaa... då förstår jag. Inget för tant, alltså. Men sambon (som är närmare 40 än 37, nja inte riktigt men det lät bra.. som i den där sången. Han är faktiskt "bara" 38 :)) han sitter och spelar Xbox just nu. Inte MotoGP då, rally är visst roligare. Och det kan jag ju hålla med om, iaf att se "på riktigt"...
Tack för svaret!
Vi ses på båten.

Hej igen!

Inget för tant, alltså. Jo, aktiviteterna på båten är till för oss alla. Jag hoppas att alla ställer upp för att roa sig själva och andra.
Själv tror jag att vi får en rolig resa.

Som sagt vi ses på båten.

Ingvar Högström
 

Mariann

New member
jo roa andra det brukar jag va bra på :) och det bjuder jag på.
Jag får väl ta och bända loss gubben från tv-spelet så jag också får prova :D
 

Mariann

New member
det va verkligen en höjdarresa! vi hoppas det blir fler!
och sambon klarade sig bra i motoGp.. han vann ju! :D
 
Top