Sjukt kul i Lindköping 3/5

Samuel

New member
Gick steg 1 i lindköping 3/5. Måste bara skriva att det var så sjukt kul. Det första jag gjorde när jag kom hem var att boka Kinnekulle Ring 4/7 för steg 2. Ove och Maria var grymt duktiga på att förklara och visa vad man borde förbättra. Hade vart intressant och jämföra första varv tiden med den sista, det måste vart sån skillnad. Att dom tipsen man fick gjorde så mycket. Om Ove eller Maria läser det här så stor eloge till er hälsningar Samuel med svart/grå R6:a.
 

Gunsan

New member
Tusen tack för återkopplingen.

Jag hade jättekul också.
Hann inte ringa Christian under dagen, men tänkte försöka ta ett snack med honom om hur man bromsar och varför...:cool:

Kram Maria
 

lime

Skriver inte
Även jag tackar och bockar för komplimangerna.

Det är fantastiskt roligt och ett privilegium att få köra med en grupp som tar åt sig av det vi säger så fantastiskt mycket som ni gjorde igår.

Sedan är det alltid kul att få gå i par med Maria.

Glöm inte att det är körning på Tuvängen på lördag... :)
 

Skydive

New member
Jag kan inte annat än hålla med! Otroligt givande och instruktören Jerri visade toppklass!

Nästa kurs är redan bokad (dock på reservplats=( )

Har någon bra info om man vill köra bana i egen regi? Känns som det inte vore helt fel att öva mer på det man har lärt sig nu!
 

gixxerstranden

New member
Gick steg 1 i lindköping 3/5. Måste bara skriva att det var så sjukt kul. Det första jag gjorde när jag kom hem var att boka Kinnekulle Ring 4/7 för steg 2. Ove och Maria var grymt duktiga på att förklara och visa vad man borde förbättra. Hade vart intressant och jämföra första varv tiden med den sista, det måste vart sån skillnad. Att dom tipsen man fick gjorde så mycket. Om Ove eller Maria läser det här så stor eloge till er hälsningar Samuel med svart/grå R6:a.


Var det roligaste jag gjort! steg 2 på kinnekulle ring är redan bokat 4/7 ses där Samuel!
 

SuperRetard

New member
Jag är sugen på att boka Kullen 4/7 också..

Visst är det den bana som ligger i Götene? Har lite med transporter att göra, vore skönt att kunna göra det till en endagsaktivitet.. Knixigt med övernattningar och grejer!
 
Top