SHK Sviestad 3/5 2009

alfsn

New member
Jag har bokat plats och betalt för SHK på Sviestad, Linköping den 3/5.
Dessvärre har jag fått förhinder. Någon som är intresserad att köpa platsen.
Jag bokat steg 3, men det brukar gå att ändra på plats.

Affe
070-5647811
 

Goffen

New member
Det ska väl inte vara några problem att avboka såhärpass tidigt? Va väl flera reserver som jag föstog det....
 

-Chrille-

New member
Det skall inte vara några problem att avboka eller varför inte omboka till ett annat datum...och det stämmer att det finns flera som står på väntelista.

(Synd att du missar kursen, jag har beställt massor av vårsol...;))

Välkomna alla ni andra!! :)

MVH // Chrille
 
Last edited:

SuperRetard

New member
....jag har beställt massor av vårsol...;))

Välkomna alla ni andra!! :)

MVH // Chrille

Kanon! :tummenupp

Jag hade planerat att få en sådär 100 avrostningsmil i kroppen innan den där dagen..

Men ett litet misstag förvandlade åkandet till att lappa ihop CBR:en och snällt sitta och vänta på delar. Och att åka Dukke fick som bli bortprioriterat till förmån för att plasta om/ihop kåpor (lack nu till helgen).

Så det känns som att en sol skulle underlätta årets första försök till att se snabb ut.. Regn skulle bergis rendera i ytterligare helger i garaget med glasfiberväven i högsta hugg!

:D
 

alfsn

New member
Kostar massa pengar att avboka. Dessutom går det inte att avboka på nätet när man väl betalt (jag klarar iallafall inte av det).
Så finns det nån som är sugen så hör av er.

070-5647811
alf@diabasarkitekter.se

/Affe
 

-Chrille-

New member
Här kommer lite info/påminnelse ang kursdagarna 2 och 3/5.

Kursen startar med samling/besiktning/inskrivning 07.00.

Se till att du har körkort, försäkring och personlig skyddsutrustning och observera att motorcykelkörkort för den motorcykel du kör är självklart ett krav. Dessutom ska du ha kläder, stövlar och handskar avsedda för motorcykelkörning. Ryggskydd och heltäckande hjälm rekommenderas starkt men är inget krav.

Motorcykeln
skall vara registrerad, besiktigad, i trafik och försäkrad. Dock är det tillåtet att köra med "kraschkåpor" under förutsättning att registreringsskylt finns synligt monterad.
Har du halvslitna däck eller bromsar, rekommenderar vi att du byter före kursen.

Buller
Det är regler för buller på samtliga banor och kraven gränsen varierar mellan 92-95 db. Har du högt ljud finns det db killer att köpa hos handlare som du kan använda om du ligger på gränsen.

Du kommer köra ca 20 mil under dagen. Se därför till att du har bränsle både för dig och din motorcykel så det räcker hela dagen.
Gruppindelning sker i samband med inskrivningen!

Mat och fika
Det ingår mat och fika under dagen!

Övriga frågor beträffande din bokning eller ändringar av bokningen sköts av Kansliet, Patrik Eriksson på telefon: 0243-66977 eller via mail patrik.ericsson@svmc.se.

Återigen Välkomna! ;)

MVH // Chrille
 

-Chrille-

New member
Skall man vara startklar 07:00, dvs ombytt och redo att åka ut?

Inte riktigt så klar...:) men inskrivning och besiktning startar då.
Så det är bra att vara där i tid då det brukar ta en liten stund att fylla i lite papper och få hojen besiktigad.

// Chrille
 
Top