SHK på Sviestad 23/8

Perra72

New member
Vi fick en toppendag:)
Såg många fotografer igår, blir såklart nyfiken om man kom med på någon bild!!
Vart läggs dessa ut tro??
 

skania

New member
Sviestad 23/8 SMC kurs bilder

Nu finns det 308 bilder upplagda på adressen http://picasaweb.google.se/skania77 . Bilderna är komprimerade så om du vill ha enstaka bilder kontakta mig på skania@kth.se. Är det nån som har en server och kan lägga upp bilderna i fullt format, kräver ca 1 gig, kontakta mig.

Fotograf är min blivande fru Elin Jonasson som jag är väldigt tacksam för att hon orkar vara med och tillfredställa våra egon då och då!

/Johan
 
Last edited:

Maciej

New member
Nu finns det 308 bilder upplagda på adressen http://picasaweb.google.se/skania77 . Bilderna är komprimerade så om du vill ha enstaka bilder kontakta mig på skania@kth.se. Är det nån som har en server och kan lägga upp bilderna i fullt format, kräver ca 1 gig, kontakta mig.

Fotograf är min blivande fru Elin Jonasson som jag är väldigt tacksam för att hon orkar vara med och tillfredställa våra egon då och då!

/Johan
hälsa din blivande fru att bilderna är riktigt grymma, kanonskärpa i dem, kul och se :D
 

skania

New member
Tack

Jag ska hälsa henna det.

La upp en ny mapp nu för jag kom på hur man lägger upp dom i fullstorlek direkt. Det tar nån timme men sen ska alla finnas där.
 

Hasse

New member
Toppenbilder

Tack till er båda för fint foto och upplägg!
Att få en sådan fin dag dokumenterad förhöjer värdet med
många procent.
/hasse
 

Nyberg

New member
Jag ska lägga upp en film från sista passet i LUGN grupp där jag har koncentrarat mig på att filma deltagarna i GRÖNA västar.

Förhoppningsvis så får jag upp filmen till imorgon.
En länk kommer när det är klart! :)
 

Izze

New member
Tackar för snygga foton, och tack SMC för ännu ett kanonarrangemang :D
 
Last edited:

FZ1

New member
Elin Jonasson kan visst det där med fotografering, riktigt bra bilder!

Ibland händer det...
Att det kan vara så kul att snurra runt på en asfaltbit
Att det kan finnas så mycket trevligt folk som kom hit
Att det kan hända att regnguden drar en nit

Tack alla deltagare, instruktörer, kökspersonal och övrigt folk för en lyckad dag, det här gör vi om...
 

patrick.weir

New member
Stort tack Elin + Johan !

För förste gången har jag sätt bilder av mig tagen på banan :eek: , PRICELESS!!!!

Thanks once again!
:D
 

Johny

New member
Suveränt genomförd sporthojskurs :)

En extra eloge till min instruktör Anders som lyckades få mig inriden på min nya hoj plus en massa andra nyttiga korrigeringar.
 

sotis

New member
vart tog filmen vägen?

Jag ska lägga upp en film från sista passet i LUGN grupp där jag har koncentrarat mig på att filma deltagarna i GRÖNA västar.

Förhoppningsvis så får jag upp filmen till imorgon.
En länk kommer när det är klart! :)

Hej Affe, du gav oss ett köttben med filmen, vi är flera som har gått in på ämnet varje dag och kollat. Hoppas att det inte strular och att du har möjlighet att lägga upp filmen.
/ en av flera med blodad tand
 

Nyberg

New member
Hej Affe, du gav oss ett köttben med filmen, vi är flera som har gått in på ämnet varje dag och kollat. Hoppas att det inte strular och att du har möjlighet att lägga upp filmen.
/ en av flera med blodad tand

Jag ber om ursäkt!
jag la bara upp länken i en tråd på Sporthoj.com och glömde att lägga upp den här.
Tråden på sporthoj.com

Filmen ligger som quicktime, är ca 20min lång och den är kraftigt nedbantat från 534Mb till 40Mb. [FONT=Verdana, Arial, Helvetica]Om det är någon som reagerar på att jag inte växlar så beror det på att växelföraren gick av tidigare under dagen.[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica]KLICKA HÄR FÖR ATT SE FILMEN !![/FONT]
 
Top