SHK - Gälleråsen 31/5

Stort tack för en härlig dag på banan med mycket sol, bra instruktörer och mina första knäskarp!!:)

Togs det några bilder?

Anders (Gul 13, mellangrupp, steg 2)
Monster S4R
 

Noyah

New member
Sjukt bra helg med massa sol och bra kurvor!
Såg inte många kameror ute denna helg.

/Robin
F800GS
 

lundberg

New member
En sjukt kul dag, tack Robin för trevligt sällskap! Om någon har bilder eller en filmsnutt från dagen så vore det skiltkul att se. gärna från lugna gruppens körningar! :)
 

Mbla

New member
Jag är också supernöjd! Übernervös som man var som vanligt.. så tackar jag så väldigt mycket för väldigt bra instruktörer! Att ha två på fem (sen fyra) deltagare var ju guld. Man kände verkligen att man fick bra feedback som person, och inte bara som en grupp me samma färg på västarna.
Och aldrig trodde jag att jag kunde ta mig runt på en bana på det viset! Såg mig som en stoppkloss innan.. Sen kändes mest alla andra som det! Moahaha.
Nej men det var riktigt riktigt roligt och jag vill ta nästa kurs NU! Inget inbokat, men det kommer, tro mig!
 

Bengt Allevad

New member
Stort tack själva både till alla deltagare och särskilt till er i den, som jag tror, hittills "snabbaste långsamma" gruppen.

Vi hade ordentligt kul tillsammans hela dagen tycker jag och ni var väldigt intresserade av att ta in, vad vi försökte lära ut.
 

Lillan

New member
Stort tack själva både till alla deltagare och särskilt till er i den, som jag tror, hittills "snabbaste långsamma" gruppen.

Vi hade ordentligt kul tillsammans hela dagen tycker jag och ni var väldigt intresserade av att ta in, vad vi försökte lära ut.


Det finns ju en anledning till att det va enkelt att ta in dina ord.......DU är helt enkelt väldigt duktig pedagog :)

Tack alla för en kanonrolig dag, har inte haft så trevligt på väldigt länge.

//Lillan
 

Mbla

New member
Stort tack själva både till alla deltagare och särskilt till er i den, som jag tror, hittills "snabbaste långsamma" gruppen.

Vi hade ordentligt kul tillsammans hela dagen tycker jag och ni var väldigt intresserade av att ta in, vad vi försökte lära ut.


Ja jag var väldigt glad att ha dig och Gunnar (?) som instruktörer! Gav mig väldigt mkt :) Det var en toppendag som sagt!
Ska boka upp mig den 13e om det inte blir fullt och om jag får sällskap ner :D


Mvh Malin
 

JohanLorant

New member
shk-gåsen 31/5

Stort tack till de duktiga instruktörern i grupp:medium rare/steg:2/gula västar

Sara och ? (vad killen hette minns jag tyvärr inte.) Ni gav bra och konstruktiv kritik på ett pedagogiskt sätt. Det fastnade en hel del värmen till trots!

Jag planerar att komma igen i september. Då skall jag t.o.m. se till att boka en plats i förväg så att jag slipper leva på hoppet in i det sista! Tack igen för att ni lät mig vara med!

Såhär såg det förresten ut när jag var på plats söndag morgon! :) // mvh Johan
 

eccentric

New member
Stort tack till de duktiga instruktörern i grupp:medium rare/steg:2/gula västar

Sara och ? (vad killen hette minns jag tyvärr inte.) Ni gav bra och konstruktiv kritik på ett pedagogiskt sätt. Det fastnade en hel del värmen till trots!

Jag planerar att komma igen i september. Då skall jag t.o.m. se till att boka en plats i förväg så att jag slipper leva på hoppet in i det sista! Tack igen för att ni lät mig vara med!

Såhär såg det förresten ut när jag var på plats söndag morgon! :) // mvh Johan
early bird gets the worm!
 

eccentric

New member
ASG... Givetvis ska det komma en bild när jag står i gräset....
Hamnade där frivilligt.. eller.. styrde av när jag fick soppatorsk...
aha så det va soppatorsk. Undrade vad det var som hände.
ligger det en strategi att åka med lite i tanken för att få ner vikten ;)
 

Gunsan

New member
Tusen tack för att jag fick förmånen att komma ned till Gelleråsen.

Jag hade jättekul

Kram Maria
 

evve

=)
Jag vill också tacka för en kanondag och att jag fick schansen att komma med även söndagen! Instruktörerna är kanoners!!=P

Mvh / steg 4:an som ofrivilligt råkade gena över gruset in i depån:D
 

Denny

New member
Stort tack till de duktiga instruktörern i grupp:medium rare/steg:2/gula västar

Sara och ? (vad killen hette minns jag tyvärr inte.)(Denny)(Denny)(Denny)så nu har det fastnat nu glömmer du alldrig de...:D Ni gav bra och konstruktiv kritik på ett pedagogiskt sätt. Det fastnade en hel del värmen till trots!
 

JohanLorant

New member
Stort tack till de duktiga instruktörern i grupp:medium rare/steg:2/gula västar

Sara och ? (vad killen hette minns jag tyvärr inte.)(Denny)(Denny)(Denny)så nu har det fastnat nu glömmer du alldrig de...:D Ni gav bra och konstruktiv kritik på ett pedagogiskt sätt. Det fastnade en hel del värmen till trots!

Denny, så var det! Bra coachat båda två! Hälsa din kollega, vad hon nu hette.... ;)

// Johan
 

LGKarlsson

New member
Riktigt rolig dag!!

Tack alla instruktörer och deltagare för en trevlig och rolig dag.
Tack Peter N för ditt superjobb som instruktör i vår grupp (steg 4 bråttom).
Klart beroendeframkallande sysselsättning det här med banåkning!!!:D
På återseende!!
LG
 
Top