Samåkning Vilhelmina-Umeå-Kemora?

Rickey

New member
Hejsan!
Finns det någon eller några från Vilhelmina/Umeå, som ska till Kemora & köra den 18-22 juli, som vill samåka? Jag kommer att köra hojen från Vilhelmina, om det inte finns någon ifrån trakten, som har plats på släpet förstås!? ;)
Det skulle vara trevligt med lite sällskap på turen!!
Hör gärna av dig/er...
Mvh Ulrika
 

Antonio

New member
Hejsan!
Finns det någon eller några från Vilhelmina/Umeå, som ska till Kemora & köra den 18-22 juli, som vill samåka? Jag kommer att köra hojen från Vilhelmina, om det inte finns någon ifrån trakten, som har plats på släpet förstås!? ;)
Det skulle vara trevligt med lite sällskap på turen!!
Hör gärna av dig/er...
Mvh Ulrika

Jag kommer att åka från Lycksele och hakar gärna på. Ev. kommer jag dock att åka över Haparanda om vädret är gött. Någon fler från trakterna som ska till Kemora och vill samköra dit?
 

Rickey

New member
Jag kommer att åka från Lycksele och hakar gärna på. Ev. kommer jag dock att åka över Haparanda om vädret är gött. Någon fler från trakterna som ska till Kemora och vill samköra dit?

Super!
Jag hakar på över Haparanda, om vädret e Ok! Men visst blir det under två dagar!? eller...Annars lär jag nog va' rätt mör, när vi kommer fram.. :p
 

Robbie

New member
Hej,

Jag kommer att köra till kemora och jag har en bra dragbil, dock bara ett litet släp. Kanske går att samåka om ett större släp ordnas.

/Robert
 

Rickey

New member
Hej,

Jag kommer att köra till kemora och jag har en bra dragbil, dock bara ett litet släp. Kanske går att samåka om ett större släp ordnas.

/Robert

Toppen!!
Vi kan väl hålla kontakten & se hur vi löser det. Jag bor fortfarande i Stockholm & flyttar inte upp förrän i början på juni, så jag vet inte riktigt vilka alternativ som finns.. :rolleyes:
Men det löser sig säkert!
Mvh Ulrika ''Rickey''
 

Robbie

New member
...Ja vi får höras vid lite närmare då. Det är ju trots allt ganska långt att köra så det vore bra att kunna dela på kostnaden. Sen är det ju bra om man kan byta av så det inte blir så tröttsamt heller...gäller nog särskilt på hemresan gissar jag.

hälsningar
Robert
 
Top