SAAB´s testbana + SMC Väst + Bike Trollhättan

Thundercat

New member
Under Bike-dagarna i Trollhättan 30/4-1/5 kommer SMC Väst att anordna "prova på" av storbanekurserna (AK) och grundkurser (GK) på SAAB´s testbana i Trollhättan. :tummenupp

Så när ni ändå besöker Bike-dagarna så ta en sväng ut till testområdet och prova på hur vår kursverksamhet fungerar och vad den innehåller.

Ni behöver egen båge som är gatlegal (dvs besiktigad, i trafik och försäkrad), körkort och sedvanlig skyddsutrustning.

Vi kommer att ha instruktörer på plats och genomföra delar av kurserna.

Här följer en länk med mer info: http://www.biketrollhattan.se/article.php?aid=358

Mvh
Mikael
SMC-Väst
 

K_N

New member
Ingen risk, SAAB har fler liv än en katt.
Ryska pengar kommer att pumpas in i SAAB:)
 

HåkanP

New member
Ingen risk, SAAB har fler liv än en katt.
Ryska pengar kommer att pumpas in i SAAB:)

Hm lustigt nog var han en otänkbar oseriös finansiär för ett år sedan...

Men det är klart hade han varit ok då hade vi ju inte behövt kasta 4 miljarder av skattepengar in i bolaget och vad skulle vi då göra med dem?:mad:
 

K_N

New member
Ja oserieös eller inte så hjälper det ett stort svensk företag och kanske räddar många jobb. Om riksgälden stoppar detta så blir nog inte bara jag förvånad.
Det sägs att av alla ryska investeringar så är pengarna tvivelaktigt intjänade via maffia mm.
 

heraGbg

New member
Väderprognoserna för helgen ser strålande ut!!
Du kommer väl och hälsar på oss på SAABs Testbana i Trollhättan och får helt gratis Prova på en SMC-kurs??

Här finns lite viktig info:
http://www.biketrollhattan.se/article.php?aid=364

På lördag drar första körpasset igång 10.00.
Vill du vara med bland de första ut på banan var där senast 45 min innan för att hinna med inskrivning, besiktning och inledande genomgång inför första körpasset.

Vi har sedan drop in under dagen men räkna med att det kan bli kö.

På söndag drar första körpasset igång 11.00.

Vi ses!!
Helena
SMC Väst
 
Last edited:

heraGbg

New member
Första dagen på SAABs testbana har gått kanon med många härliga hojåkare (särskilt sista passet!) som fick ett smakprov på våra kurser! Imorgon kommer vi köra två omgångar. En med insläpp 10:40 och ett med insläpp 13.05. Ni behöver vara där MINST 45 min i förväg, för att skriva in er, få er hoj besiktigad samt vara med på förargenomgång.

Hoppas vi ses imorgon!
 

Nena

New member
Tack alla instruktörer som gjorde min lördag alldeles extra skoj!!!
Är så galet nyttigt och samtidigt blir man som ett barn på Liseberg och bara vill mer mer mer :D

Ses om inte förr så på Kinnekulle 20/8 :)
 
Top