Såg minsann att det fanns någon som var ute i gräset och sprang och fotograferade när vi körde. Man är ju lite sugen på att få se resultatet - någon som vet vem det var alt. är det någon som känner sig manad att lägga upp något? =)
Hej jag såg samma sak och fick tag på Ymke som hon heter, hon skulle lägga upp lite bilder på Facebook och sedan en länk här i smc forumet så alla hittar skrev hon. Men att hon inte riktigt haft tid än.
Hej!
Ymke här! Jag har haft lite fullt up med bland annat MC teorin. Ska försöka på upp bilderna denna helg. Jag kommer finnas på Rörken på söndag igen, kanske ta bilder men det är inte säker. Ses!
Äntligen är bilderna från 17/8 Rörken här! De är numrerade så att om man är intresserad av att få originalet så kan ni skriva till mig så skickar jag de. Jag har många fler bilder, så känner du att vinkeln inte är helt rätt så kanske jag har en från någon sekund innan eller efter.
Fokus har för mig legat mycket på att få till bilder på hur man är i kurvan, alltså inte att få till snygga bilder.
Jag är ingen profsfotograf, så kvaliteten är väl sådär. Dock så får du bilder gratis!