Sökes: Bilder från Linköping motorstadion SHK 3/5

SuperRetard

New member
Såg att folk fotade vore skoj med lite bilder...

Mmm.. Jag vill också ha.

Tvingade tom med ner min kära sambo med kamera, men hon tog typ 5 bilder varav 3 var halvok, och 2 filmer som blev skräp.

Sen åkte hon. Så man blir förbannad, inte varje dag hennes livs prins leker Rossi, sånt ska fan dokumenteras!
 

gixxerstranden

New member
Mmm.. Jag vill också ha.

Tvingade tom med ner min kära sambo med kamera, men hon tog typ 5 bilder varav 3 var halvok, och 2 filmer som blev skräp.

Sen åkte hon. Så man blir förbannad, inte varje dag hennes livs prins leker Rossi, sånt ska fan dokumenteras!



HAHA så sant så sant!
 

Pake

New member
Jag har väl en ca 500 bilder sen den dagen, ska bara hitta ett ställe att slänga upp dem på...
 

sharky

New member
Vad är detta för tortyr!!! 500 bilder som bara ligger å väntar att bli tittade på.. Jag vill se dom nu! nu! nuuuu! :p

Sitter här på fredags kvällen och dricker vin (2 veckor senare) och börjar lacka ur på Pake som sa att det fanns 500 bilder från Sviestad den 3/5. Har typ varit inne och kollat varje dag efter bilderna men total tystnad... Har du bilder eller inte?
Skärpning! Släng upp dom på nätet om du har dom eller behåll dom för dig själv men ge fan i att locka med dom på forumet.
 

igge-kock

New member
Sitter här på fredags kvällen och dricker vin (2 veckor senare) och börjar lacka ur på Pake som sa att det fanns 500 bilder från Sviestad den 3/5. Har typ varit inne och kollat varje dag efter bilderna men total tystnad... Har du bilder eller inte?
Skärpning! Släng upp dom på nätet om du har dom eller behåll dom för dig själv men ge fan i att locka med dom på forumet.

Här ligger det bilder! Är dock nästan alla på samma hojar men jag har fastnat på några iallafall Tack Tack! :) http://www.lameriders.se/bilder/svie...-03/index.html
 

Skuggan

New member
Sitter här på fredags kvällen och dricker vin (2 veckor senare) och börjar lacka ur på Pake som sa att det fanns 500 bilder från Sviestad den 3/5. Har typ varit inne och kollat varje dag efter bilderna men total tystnad... Har du bilder eller inte?
Skärpning! Släng upp dom på nätet om du har dom eller behåll dom för dig själv men ge fan i att locka med dom på forumet.

Du kanske skall hålla dig borta från vinet om du "lackar ur" så lätt. Bilder finns på länken, om du inte är med. Sorry... Du får väl ta med någon polare som kan plåta dig nästa gång du kör istället för att sitta och skriva en massa skit på forumet
 

Pake

New member
Du är välkommen hem till mig så kan vi prata på riktig istället för att sitta o lacka som en annan alkis... Haft lite mycket att görs med en seperation med följd en flytt, skiter ganska löst i bilder just nu... Ledsen att sen det kanske sen var mycket samma 3 hojar, men det var inte jag som fota, bara min kamera... hade inte kollat på bilderna än när jag skrev inöägget... Tack o hej!

http://www.lameriders.se
 

sharky

New member
Du är välkommen hem till mig så kan vi prata på riktig istället för att sitta o lacka som en annan alkis... Haft lite mycket att görs med en seperation med följd en flytt, skiter ganska löst i bilder just nu... Ledsen att sen det kanske sen var mycket samma 3 hojar, men det var inte jag som fota, bara min kamera... hade inte kollat på bilderna än när jag skrev inöägget... Tack o hej!

http://www.lameriders.se

Tack så mycket! Då vet jag att det är samma bilder från Lameriders och att dom redan är utlagda. Nu slipper jag + alla andra som oxå var där vänta på något som aldrig kommer. Kan förstå att du struntar i bilderna när det privata är skit. Bilderna i sig är ju toppen! det är väl självklart att man fotar polarna i första hand. Tack för svaret och bilderna :)
 

Pizzabagarn

New member
Pake och Skuggan ska kompensera oss alla med bilder på senaste baddräktsmodet, givetvis står de själva som modeller :D
 
Top