Söker ressällskap V 30

Maestro

New member
Hej, Jag tänkte ta en tur vecka 30, kanske i Sverige eller ut i Europa, är det någon som har liknande funderingar, Jag är en glad och humoristisk skåning / Per
 

Chopperbyggarn

New member
Res på egen hand!

Hej!
Jag har rest mycket runt om i världen o det tips jag vill ge dig är , res själv eller om du har fru/sambo ta med henne. Mina resor genom sydamerika har jag gjort helt på egenhand o det är det absolut bästa jag har varit med om. När du reser själv så får du mycket lätt kontakt med lokalbefolkningen vart du än kommer. Du behöver aldrig känna dig ensam när du stannar, folk är betydligt mer benägna att komma fram o ta kontakt med dig än om du reser i grupp. Du kan mycket snabbt ändra dina resplaner efter dina egna önskemål. O om du reser utanför Sverige så vill du väl lära känna mäniskorna i länderna dit du kommer..inte umgås med svenskar?

Anders.J
 

Marko

New member
Jag hade gärna följt med men jag och min sambo har inte planerat färdigt semestern ännu. Men ta dig en funderare på om du inte skall åka själv. Det finns en hel del hotel och campingar som riktar sig till MC- folk.
 
Top