Söker en bra lack firma i Stockholm (helst Norrort)

Mickemu

New member
Söker en bra lackfirma i Stockholm (helst Norrort)

Jag tänkte lacka om hojen och söker en bra firma som kan lacka om hojen. Tips om bra firmor, lackerare vore trevligt.
/m
 
Last edited:

Mickemu

New member
jajo, det är ju just det jag söker. Hade kanske hoppats på en rekommendation snarare än ordet "lackfirma"
 
Last edited:

HkanB

New member
jajo, det är ju just det jag söker. Hade kanske hoppats på en rekomendation snarare än ordet "lackfirma"
Sär skrivnings polisen har varit framme igen. ;)
Fast det är en viss skillnad på en lack firma och lackfirma, i alla fall på svenska. :wink:
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Det är trist när ingen svarar på frågan som handlar om tips på var man kan få sin hoj lackad. Mickemu är ny på Forumet, det kan inte kännas särskilt bra för honom/henne. Jag ber om ursäkt för min dåliga svenska.
 

Mickemu

New member
Jag ber verkligen om ursäkt för mina stavfel, dessa är nu korrigerade. Hoppas fortfarande att någon kan hjälpa mej med kärnfrågan, det vill saga om någon känner till en lackfirma I Stockholm (Norrort)?
/m
 

Tysken

New member
Kolla efter MC klubbar i din omgivning här på SMC och fråga dessa,
så kan du säkert få tips på någon bra lackerare!
 

Hasse-VTX

New member
Stavningen är inte så noga, vi ska inte skrämma bort medlemmar från forumet
:lemon:

Mänisnakshjnräan kan lsäa oedrn i vlkien odnrig somhlset, det edna vkitgia är att den fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts. Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem. Hägtfit va?
 

Marie

Banned
Stavningen är inte så noga, vi ska inte skrämma bort medlemmar från forumet
:lemon:

Mänisnakshjnräan kan lsäa oedrn i vlkien odnrig somhlset, det edna vkitgia är att den fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts. Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem. Hägtfit va?

Var det där finska? Jag fattar inte ett dyft.
 

Bansaie

New member
Stavningen är inte så noga, vi ska inte skrämma bort medlemmar från forumet
:lemon:

Mänisnakshjnräan kan lsäa oedrn i vlkien odnrig somhlset, det edna vkitgia är att den fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts. Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem. Hägtfit va?
Funkar bättre på engelska då den bygger mer på ordbilder jämfört med svenskan där vi ljudar mer och därmed ofta vill ha bokstäverna i rätt ordning.
 

HkanB

New member
Stavningen är inte så noga, vi ska inte skrämma bort medlemmar från forumet
:lemon:

Mänisnakshjnräan kan lsäa oedrn i vlkien odnrig somhlset, det edna vkitgia är att den fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts. Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem. Hägtfit va?
Dyslexin får ett nytt ansikte!
Dygd av somligas nödvändighet...
 

Hasse-VTX

New member
Lånar gärna ut mitt ansikte om det kan hjälpa mänskor med Dyslexi.

Mäniskor med Dyslexi missar ibland en bokstav Hkan B eller ska de vara Håkan B?

Här är till dig Mari i klartext. Mänskohjärnan kan läsa orden i vilken ordning som helst, det enda viktiga är att den första och sista bokstaven sitter på rätt plats. Resten kan vara huller om buller och du kan ändå läsa det utan några problem. Hoppas det går bra nu!!!
 

Marie

Banned
Nej, för mig är och förblir det bara en totalt obegriplig rappakalja. Sitter jag med facit i hand så här, så kan jag givetvis plocka om bokstäverna med papper och penna, men utan sådana hjälpmedel funkar det inte, och förblir obegripligt.
Tydligen fungerar inte min hjärna på det sätt som texten beskriver.
 
Last edited:
Top