Säsongspremiär: SMC Knix Järfälla 15 maj

AndersX

New member
På söndag 15 maj är det säsongspremiär för SMC Knix på Järfälla Go-kartbana.

Det är "dropin" till inskrivningen som öppnar ca: kl. 17:15 Det kan vara bra att vara på plats i god tid innan om man säkert vill få plats i en speciell tempogrupp eller om man skall gå introduktionen för Knixkurser som är obligatoriskt minst en gång per år.

Första passet går ut 18.00 och vi kör till 22.00 Dvs. 4 pass per grupp.
Det är Go-kartverksamhet fram till 17.00

Parkera hojarna på P-platsen till höger om infartsvägen så vi inte blockerar vägen för Go-kartgänget som ska ut från området.

I år kommer vi ha ett kölappsystem. Vi har färgade (i gruppfärgerna), numrerade lappar som en funktionär kommer dela ut.
OBS! Kölappen är personlig, det går inte att ta till kompisar eller köa åt någon annan.

Fördelarna med kölappar är att ni slipper stå i kö och vänta och det kommer gå snabbare i inskrivningen.

Deltagaravgiften på Järfälla är i år:

• 200 kr för medlem i SMC
• 300 kr för övriga

Glöm ej att ta med medlemskort och körkort!
(vi får inte släppa in förare på banan utan fysiskt körkort)

Ladda hem, skriv ut, fyll i och ta med anmälningsblanketten

Anmälningsblanketten lämnas vid inskrivningen.

Karta: http://kartor.eniro.se/m/aCESt

Mer information finns på: http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=6999

Varmt välkomna
SMC Uppsala/Stockholm
 
Last edited:

AndersX

New member
Det regnar nu men det ser ut att klarna upp........... :D

attachment.php
 

lime

Skriver inte
Klart det klarnar upp.

Om det kan komma 38 stycken entusiastiska hojåkare och avrosta sig i regnet i Södertälje så förväntar jag mig att det blir fullt ikväll. :D
 

SvenneC

New member
Där jag är, där är det alltid sol!:p
och små skära elefanter..

Bra! Då tycker jag att du skall ta och se till att uppehålla dig längs med min väg till och från jobbet alla vardagar under resten av året! :p (Men lämna gärna de där elefanterna någon annanstans...)
 
Last edited:
Top