En liten runda både på nyårsafton och nyårsdagen........
Sist in - först ut? :tummenupp
Ställer inte in hojarna för vintern...bild från 4 jan -13
View attachment 5410
å bild från 121223
View attachment 5411
Nä, fy tusan - köra till Borås, det vill man ju helst slippa...Uträttade ett ärende till Borås idag med hoj... <snip> ....inte riktigt lika njutbart.
Tack JoHu för din alldeles fantastiskt vackra bild "vinter 121223". En fröjd för ögat och bomull för själen. Bättre kan det inte bli.
...å välkommen till forumet med ditt förstainlägg, "Silverrider"!
Jag tycker det är väldigt roligt att se så många verkligen är ute och kör sina hojar på vintern;
bara tuffa runt på småvägar, gasa runt på plogad sjöis eller ge sig ut på vintertouring - all vinterkörning på MC är kul!
...ja, kanske inte saltslasket, plusgrader, mötande bilister i eget körfält och sådana som kör åt samma håll och sprayar spolarvätska på sig själva. Och andra. Man annars är det vansinnigt kul ! Fler borde prova.
H
Jag och min Yamaha Midnight Star 1300 lever i harmoni med varandra. Mitt MC-åkande går inte fortare än att jag hinner notera den vackra verandan på det lilla huset eller grönskan jäms med vägen. Sen är det ju det här med räksmörgåsen. Sammantaget kommer då känslan av att det är ”gött o leva”. Det är så jag vill mitt MC-liv skall vara