Roliga videos

Mathias

Active member
Vi får nog fasiken ta bort den videon, De har ju skyltar fram. :p
Det kan ge mer vatten på kvarnen.:mad:
 

Marie

Banned
Här kommer en till som jag själv nyss fick.
BMW-fantaster bör nog inte se filmsnutten ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ukAhlxl4hmM


Jag förstår inte vad den filmen har med motorcyklar att göra. Det är ju ur en krigsfilm där Hitler efter noter skäller ut några generaler för att de trots att de saknar både trupp och materiel inte slår tillbaka de framryckande sovjetiska trupperna nära Berlin. Scenen utspelar sig i Rikskansliets bunker, efter vad jag begriper.
 

Mathias

Active member
Jag förstår inte vad den filmen har med motorcyklar att göra. Det är ju ur en krigsfilm där Hitler efter noter skäller ut några generaler för att de trots att de saknar både trupp och materiel inte slår tillbaka de framryckande sovjetiska trupperna nära Berlin. Scenen utspelar sig i Rikskansliets bunker, efter vad jag begriper.
Jaja, stäng av ljudet och läs istället då.
 
P

Pingo

Guest
Läs?

Textremsan är ju på något helt obegripligt språk. Swahili?

Med tanke på din kommentar börjar man ju undra om dina många resor till Österrike. Inte har du väl bemärkta släktingar med tyskklingande efternamn?
 

Tyrannosaurus

New member
Fast jag tror att killen släppte hundkopplet innan han drog på.....;)
Marie, är du legitimerad rolig-historie-förstörare? ;)
Klart att han inte släppte kopplet... Det var ju det som var det roliga, den lilla skithunden ska få kuta som den aldrig har gjort förr.

Det är ju som historien om gubben med en gammal Fiat 126 som har fått problem med bilen.
En Porscheägare stannar och erbjuder bogsering. Ok bara du inte kör så fort med din Porsche säger gubben. Nääärå, tuta om du tycker det går för fort.

Sagt och gjort, men efter en stunds bogsering har Porscheägaren glöm sin bogsering, och det märks ju inte eftersom hans bil är så stark heller. Så vart efter ökar han farten vilket leder till att gubben i Fiaten bakom börjar tuta.
Porscheägaren som nu helt har glömt bort bogseringen tittar i bakspegeln och ser en bil som ligger mycket nära och ökar farten för att bli av med "påhänget" vilket naturligtvis inte hjälper så han ökar farten ännu mer osv.

Dagen efter kunde man läsa i lokaltidningen: "Vansinnesfärd med Porsche på länsvägen i 250 km/h. Men värre var att bakom körde en gammal gubbe i en Fiat 126 och tutade för omkörning".
 

Marie

Banned
Marie, är du legitimerad rolig-historie-förstörare? ;)
Klart att han inte släppte kopplet... Det var ju det som var det roliga, den lilla skithunden ska få kuta som den aldrig har gjort förr.

Jag för min del (som djurvän) tycker att den är tillräckligt rolig även om han släpper kopplet. Tjejens skräckfyllda antagande att han INTE släppte kopplet gör nog att hon inte fler gånger kommer att tvinga honom att motionera jycken när han planerat viktigare saker - som att köra hoj.....:cool:

Det är ju som historien om gubben med en gammal Fiat 126 som har fått problem med bilen.......

Skrattar så jag kiknar.....:D
 
Last edited:
Top