Resekamrat/kamrater i augusti 2014 sökes

Amour90

New member
Hej!
Jag och en kompis hade planerat att åka Europa-runt i augusti i år men nu har hon lämnat återbud pga kass ekonomi. Jag vill inte köra själv då det är min första mc-resa utanför Sverige. Därför är jag nu på jakt efter någon/några som kan ta med mig på en längre resa (1-4 veckor) i augusti. Allt är av intresse men jag skulle gärna vilja se Tyskland och Belgien! De värsta som kan inträffa är att jag tackar nej ;)
 

Virago Irene

New member
Hej! Jag ska bara ner till Berlin, ska vara på plats söndag den 3/8. Har inte bokat färjan än, men tänkte göra det typ idag. Min plan är Trelleborg-Rostock med Stena (mest för att jag har poäng i deras klubb), och på torsdag kväll åker jag hem, antagligen Swinouscie–Ystad, eftersom jag ska mot Sthlm då. Om du tar dig neråt Gbg först och kan möta upp någon gång under söndagen den 3, så!
 

drummerrob

New member
Om du inte redan har åkt så kommer jag åka från Sverige nu till helgen och bege mig mot Frankrike, har mer än gärna sällskap en bit på resan. Min enda spikade plan är att ta mig ner till Lyon där jag har en kusin men därefter är jag planlös i 1,5 veckor till.

Om du ser detta och har möjlighet att sluta upp någonstans så hör av dig på min mail: robertwiiand@gmail.com


La precis ut detta: http://forum.svmc.se/showthread.php?9307-%D6rebro-Lyon-(frankrike)-Amsterdam-%D6rebro

Mvh
Rob
 
Top