Rese/åktur/Touringkamrater sökes :-)

Autolycus

New member
Hej Mc-åkare!

Vi är ett litet (3st) gäng som till sommaren ska ge oss ut på MC semester igen. Jättekul om man kunde bli någon/några flera som åker ihop.

Vi finns alla i trakterna runt Oskarshamn och vi har högst olika MC-bakgrund, från gröngöling till veteran.
Vi åker både kort och långt, både över dagen samt på flerdagsturer.

Alla, gammal som ung, tjej eller kille, oavsett MC-vana eller bakgrund är välkomna att hänga med oss ut i vår/sommar :)

Säsongens lite större resor ligger på planeringsbordet just nu.

Söker du åk eller touringkamrater, skriv en rad till mej/oss.
 

TG Eriksson

New member
Häftigt, varför inte. Kommer att åka en utomlandstur framöver. Vet inte om det blir under 2011, dock senast 2012. Tänkte mig nåt i SMC:s regi. Slår kanske samman ett par födelsedagar. Har det mesta i utrustningsväg. Gått fjällvandringar förr, nu är det båge som gäller... Har bl.a en Yamaha XJ 900 S Diversion med stora väskor.
 

Ole

New member
FIM-Rallyt

Hej, ställer frågan om det finns hugade att samåka till FIM-Rallyt den 6-8/7-11
Antar att det finns ett större antal anmälda till evenemanget.
Själv utgår jag från Strängnäs i Södermanland. PÅ hemresan tänkte jag uppleva Heiligenblut, men även Auschwitch/Birkenau om det passar in i rutten.

Några ide'er, hur man enklast kommer till Tulln an der Donau, från Sverige.

Autozug är ett alternativ, men det skall även fungera att köra genom Polen.

Själv inte anmäld i skrivande stund, men tankarna går i dessa banor.

Känns olustigt att åka helt "solo" om utifall att, osv.

Hör gärna av Er, kanske någon har lust att samordna en resa. Än har vi tid att spåna kring planerna.
Sista anmälningsdag är i medlet av mars-månad.
 

Autolycus

New member
Jag är också sugen på att åka på FIM Rallyt, tyvärr har jag inte semester då och svårt att byta :(
Men det blir ju flera år man kan åka.

MC-planerna inför säsongen ligger lite på is för tillfället,
 
Top