Punktering Säter

• Thread starter honda cbf 500
  • Start date
H

honda cbf 500

Guest
Hej!

Jag är uppe i dalarna närmare bestämt Säter! Jag har fått punktering på mitt bakdäcket för andra gången på kort tid! Jag har nya däck i Linköping så jag vill bara fixa punkan! Det är en spik i bakdäcket!

Är det någon som känner någon däckfirma i Säters omnejd som har öppnat imorgon?

Mvh

Amir

Pisken

New member
kolla med närmaste (öppna) bilmek/välsorterad mack med verkstad , dom flesta har lagningsgrejjer för däck
(en ganska billig sats med grejjer,så många verkstäder "investerar" i sen sånn för bra kundservice även om dom inte ens har en däcks maskin)
... å hittar du någon som kan laga så köp för guds skull en punka spray (såndärna skumm joxx) utifall det e lite fispunka kvar å kör i däcket.

H

honda cbf 500

Guest
Det verkar lösa sig, hittat en kille som kan hjälpa mig plugga igen hålet!

H

honda cbf 500

Guest
Man undrar ju var alla spikarna på vägarna kommer ifrån? Jag har fått 3 punkteringar på kort tid på mc och bil med spikar. På hojen är det bara bakdäcket som varit drabbad.

// Amir

kolla med närmaste (öppna) bilmek/välsorterad mack med verkstad , dom flesta har lagningsgrejjer för däck
(en ganska billig sats med grejjer,så många verkstäder "investerar" i sen sånn för bra kundservice även om dom inte ens har en däcks maskin)
... å hittar du någon som kan laga så köp för guds skull en punka spray (såndärna skumm joxx) utifall det e lite fispunka kvar å kör i däcket.

H

honda cbf 500

Guest
Är det ngn som guida mig i hur man använder ett sånt här pluggin kit?

// Amir

H

honda cbf 500

Guest
Finns det ngn i Säters trakten som kan hjälpa mig?

// Amir

H

honda cbf 500

Guest
Jag har nu fixat punkteringen? :) får se om det håller hela vägen till linköping!

Mvh

Amir