Prova på för juniorer

carlsson56

New member
Prova på dag för dig mellan 13-18 år.​

Söndagen den 24 oktober på Gelleråsen i Karlskoga vill vi se dig, kille eller tjej mellan 13-18.
Klockan 09.30 är det incheckning i Pit Stop Cafe.
Sista anmälningsdag är 8 oktober och deltagare är begränsat till 20 st.

Anmälan gör du till Karlskoga Motorförening på fax 058615049
Eller på mail till kga.motorforening@telia.com

Vi behöver veta om du har körvana sedan tidigare. Moppe, scooter osv. Vi vill se att du tar med dig skinnställ, hjälm, ryggskydd, stövlar och handskar. Alla dom prylarna, eller det du kan få med dig. Vi har utrustning på plats som vi lånar ut, MEN försök så långt det är möjligt låna ihop utrustningen själv, om du inte har egen. Allt för att det ska flyta så bra som möjligt.

Priset för den här dagen är 500:- som betalas in vid anmälan till PG PG 6044582-2 Märk betalningen ”Prova på” Vill du ha lunch (80:- per person) betalas den på samma gång. Och markera hur många det avser. Allt för att göra det lite lättare för Mike.

Kl. 10.00 har vi genomgång och vi kommer dela in er i grupper. När vi är klara med det och svarat på alla frågor byter vi om och börjar dagens övningar.

Vi bryter för lunch 12.35 – 13.20​

Sen fortsätter vi fram emot 15.00-15.30, för att avsluta men genomgång och svara på mer frågor. Ni vet, vad kostar en licens och vart tar jag den.? Kan jag ta med mig den cykel jag just kört, hem? Ni kommer säkert på mer.

Stefan Carlsson
SMC RoadRacingFabriken
 
Last edited:
H

honda cbf 500

Guest
Borde finnas även för stora barn:cool:

//Amir
 
Last edited:

SuperRetard

New member
Borde finnas även för stora barn:cool:

//Amir

svmc.se/school


1. Börja där eller på nån av alla otaliga bandagar.

1,5 Gör det tills du vet att du är fast

2. Gå licenskurs med din gathoj

3. Byt hoj

4. Träna billigt

5. Kör race


En avsevärt svårare väg att gå för en 14-åring som inte får köra nån annanstans än på bana.
 

carlsson56

New member
Jättelyckad dag på Gelleråsen. Nästan lite vårväder och många duktiga juniorer gjorde allt perfekt.
Faktiskt en deltagare som åkte hem med en nyinköpt cykel, och några fler på G.

Så jag vill tacka alla som gjör sånt här möjligt.



PS. Vi ska titta på möjligheten att öppna upp det här för vuxna juniorer också
 
H

honda cbf 500

Guest
menar du för såna som mig där legitimationen ger en version om åldern och dess innehavare en annan version?:D:eek::p

// Amir
 

CB_Tobbe

New member
Det var ju kanonbra att det gick o ändra från 24 okt till 31 okt. Den 24 var ju vädret "skit". Nu blev det en trevlig upplevelse för nybörjarna istället.
 
Last edited:
Top