Pengar över

Monika

New member
Tack vare mitt medlemskap i SMC blev min hojförsäkring 200 kr billigare. De 200 har jag i dag överlämnat till Gert Fylking o Robban Aschberg på deras vandring genom landet. Jag hittade dem i Vanneberga utanför Åhus. Hur har ni andra medlemmar förvaltat er "bonus"?;)
 

Cyborg

New member
Tja jag använder egentligen inte ett försäkringsbolag där jag får något billigare via SMC så jag är 225 kronor fattigare (egentligen inte men ändå) :p
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Bra intitiativ Monika. Robban och Gert ska ju promenera genom hela landet så det finns gott om tillfällen att hälsa på dem och ge ett bidrag.
Sedan har ju SMC-medlemmar massor av förmåner, allt handlar inte om att tjäna pengar. Även om bra förmåner ger oss möjlighet att sälja medlemskap. Hoppas vi gör bra saker för alla svenska motorcyklister också. http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=149
 

Leif H..oj

New member
. . . . . . Robban och Gert ska ju promenera genom hela landet så det finns gott om tillfällen att hälsa på dem och ge ett bidrag. . . . . .

Idag har jag överlämnat pengar vi haft över till insamlingen mot prostatacancer. Aschberg och Fylking passerade Sundsvall redan kl 09 i morse och avvek därmed lite från sin planering. Jag fick köra ut till Skönvikskiosken och överlämna gåvan. 6 000 kronor har jag fått ihop och det är tre organisationer jag fått in pengar från: SMC-medlemmar 500 kr, Rotary och Inner Wheel i Sundsvall/Njurunda 2 500 kr samt 3 000 kr från Sundsvall Business Region.

Ikväll är Gert på basketfinalen som Sundsvall vinner över Solna med start kl 19:04. Robban sjösätter Sjöräddningssällskapets rescuebåt i Alvik på mitt vackra Alnö efter kl 18 nån gång.

EDIT kl 22:30: Båten kom i sjön och flyter. Basket..... där var det inget flyt...det blir en till match.
 
Last edited:
Top